Woow je hebt echt een lange lijst Debbie haha Ik ga mijn lijst maar even maken xD En een tekentang zou misschien ook wel handig kunnen zijn ? En je moet je slotje voor op je kast niet vergeten !!
lovebelly
Geplaatst: 03-07-11 21:44
Ja maar dat komt omdat je ook dingen voor je poownie mee moet nemen enzo! Je kan altijd nog een tas die je niet nodig hebt in je trailer laten staan.
Ik zou trouwens ook een tas meenemen waar je je wasgoed in doet
ohja zo'n apart plastic tasje waar je je vuile ondergoed in kan doen
Neem je trouwens je witte wedstrijddekje mee? Ik denk namelijk niet dat ik die ga gebruiken ..
lovebelly
Geplaatst: 03-07-11 21:50
Trouwens, lianne, ik heb niet dat HH dekjes hoor Ik heb ze voor mn scapa dekje erbij
Er is toch geen wedstrijd?? xd En ik wil toch geen dressuur op de keuze dag Crossen, en als ie dat niet wil, waar ik wel vanuit ga, ga ik parcour doen.
Maar ik ben echt zooooo jaloers op julllie!! Ik mag gewoon niet 6 uuur opstaan next year.. Wedden, dat is het: half 6 wakker 6 uur pc aan 1 over 6 vloeken snel beesten eten geven half 7 vloeken 7 uur vloeken half 8 snel invullen en faxen en dan uit school: FAAACCK NOG GEEN REACTIE VERDOMME!
whaha
salatiga1995
Geplaatst: 03-07-11 22:06
Hahah dan zal ik mijn KWPN jas ook maar menemen
Klinkt goed hoor Belinda, jij vloekt wat af 's ochtends
Wat ga jij trouwens doen Debbie als keuzeding vrijdag??
Slotje is btw wel belangrijk anders kan je kast niet dicht
Het licht er een beetje aan wat ik vrijdag ga doen Lianne Black is heel lastig met springen, maar wil er toch wel een keer wat mee bereiken. Dus ik kijk een beetje aan hoe hij het in de springlessen doet. Gaan de springlessen veel beter dan normaal, dan probeer ik vrijdag een parcourtje, en anders probeer ik vrijdag een M1 proefje.
Hahah reken maar dat ik volgend jaar ook weer ga hoor ! Dan moeten we inderdaad met deze groep weer gaan, wel jammer dat niet iedereen hier actief meer is ..
Ik zit er trouwens over te denken om een slof mee te nemen .. Of mag die niet gebruikt worden? Ik denk namelijk dat ze best druk daar gaat worden en zodra ik er een slof aan hang (En dan gewoon letterlijk met waslijnen erin) Blijft ze al een stuk rustiger ..
lovebelly
Geplaatst: 03-07-11 22:20
Als ik zou gaan, zou ik alleen voor de buitenrit een thiedeman meenemen en voor het springen & crossen een borsttuig... Verder geen hulpmiddelen..
hee jongens wat word er ineens veel gepraat hier! wat gezellig
ik ga binnekort ook even weer een hele waslijst maken met wat ik allemaal mee moet nemen! en idd ik moet de pil ook niet gaan vergeten xD is heel vervelend om ongesteld te zijn op kamp lijkt mij... verder is de clinic van micheal van dr vleuten niet zo leuk als het lijkt... ik weet niet of hij veranderd is maar moet je maar eens opletten als hij een clinic geeft, t enige wat hij zegt is : ''oke'' en ''naar rechts kijken'' dat is het enige wat ik hem heb horen zeggen toen wij een clinic van hem hadden op kamp haha!!!
Ik heb er wel echt ontzettend veel zin in man!!!
wake_up
Geplaatst: 03-07-11 22:22
Belinda: Black heeft zeker de springkwaliteiten van zijn vader hoor, dat zie je echt in zijn manier van springen, goede techniek enzo. Alleen tsja, hij weigert gewoon heel veel en waar dat aan ligt weet ik niet. Ik vind het wel jammer, wilde zo graag een pony waarmee ik lekker parcoursjes kan springen, en SWG kan starten. En niet bij elke hindernis enorm veel moeite hoeven doen om hem erover heen te krijgen, en hem in een normaal tempo te laten lopen
Sabszz
Geplaatst: 03-07-11 22:22
Ik heb trouwens geen bodyprotector.. maar dat is verder toch geen probleem ofzo ?
lovebelly
Geplaatst: 03-07-11 22:24
Ben je vorig jaar ook naar de KNHS geweest? Misschien heb je gewoon veel steun nodig aan wat je instructeur zegt?
Ik heb er wel een voor het springen enzo, maar ik spring ook redelijk veel, moest ik ook kopen voor SGW kamp bij de treekhoeve
lovebelly
Geplaatst: 03-07-11 22:24
Sabrina: Den Ilp is helemaal niet zo ver weg van mij 35 minuutjes
Ik wil jou wel is zien, in je apepakkie xd Moet je een keer bij ons kopen starten
Me apenpakkie nog wel!!! nou ik moet nog wel even een tijdje wachten met starten Wianne heeft dr bandjes verrekt in dr nek... dus moet t even rustig aan doen.. maar ze gaat voor zover het goed is wel mee op kamp en misschien mag ik dan wel weer gewoon al allemaal dingentjes doen