Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicole schreef:Ik baal er van dat ik niet kon gisteren
Aan de ene kant ben ik ook wel blij, onze shet blacky (van tante) heeft zware koliek gekregen gister ochtend en staat weer heeel erg slecht (2de keer binnen een half jaar) hij is gister avond met spoed naar de kliniek gegaan en zijn buik (maag) is zooo vreselijk hard dat de doktoren er van schrokken.. ze hebben vannacht nog meerdere keren gespoelt, we hebben nog niks gehoord maar als ze het niet lukt wat een hele grote kans is, dan gaat onze lieve opa naar de groene weides..
Dan heeft hij 33 jaar mogen worden
Marjoow schreef:Nicole schreef:Ik baal er van dat ik niet kon gisteren
Aan de ene kant ben ik ook wel blij, onze shet blacky (van tante) heeft zware koliek gekregen gister ochtend en staat weer heeel erg slecht (2de keer binnen een half jaar) hij is gister avond met spoed naar de kliniek gegaan en zijn buik (maag) is zooo vreselijk hard dat de doktoren er van schrokken.. ze hebben vannacht nog meerdere keren gespoelt, we hebben nog niks gehoord maar als ze het niet lukt wat een hele grote kans is, dan gaat onze lieve opa naar de groene weides..
Dan heeft hij 33 jaar mogen worden
Wat naar zeg! 33 is wel een mooie leeftijd toch?
monique1983 schreef:februarie is idd afwachten kwa weer vaak nog wel minderen dagen ook
mei vakantie heb je idd al beter weer en staan en komen er ook al wat meer dingen in bloei
vind de plek waar we gisteren waren opzich wel en mooie locatie
en volgens mij heb je dan ook weer genoeg mensen die willen komen