holymoly ik wilde het net zeggen: Mijn moeder gaat MISSCHIEN naar het strand, en dan ALS ze ons tegenkomt, dan gaat ze foto's maken. wat niet erg waarschijnlijk is
Maar we kunnen toch iig een groepsfoto aan het eind maken
Lioony
Geplaatst: 31-03-11 16:23
Denk niet dat er tijdens de rit echt foto's gemaakt kunnen worden. Misschien het eerste stukje en in de bak, maar voor de rest niet. Of iemand moet ons op het strand opwachten, maar heb geeeeeen idee waar wij het strand opgaan
Fee_
Geplaatst: 31-03-11 16:28
Ik heb een klein film cameratje waar je ook foto's mee kan maken, die kan ik wel meenemen.
Van de paarden vind ik Bobby, Jakuza, Miss Ambition en Pocahontas het leukst Van de pony's vind ik Blacky, Dark Angel, Gallant's, U2 en Zaartje het leukst
Maarja, dit is allemaal vanaf de foto he Ik zie wel op welke pony ik word gezet joh Kan me niet boeien, als ie maar een beetje makkelijk te remmen is
xnien_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-11 17:20
Ik vind dat hij moet luisteren en dat hij niet te vaak bok
want bij een andere meeting van een andere topic gingen wij naar een andere manege nauw die paarden zaten alleen maar te bokken
Ik deed op ponykamp ook gewoon filmen in rengalop, dus het is mogelijk haha. En ik heb er echt zin in, alleen ik snap nu niet helemaal het idee van wie met wie gaat carpoolen?