ik heb misschien nog wel 10 prikpaaltjes dan, maar even kijken of we die dan neit zelf in gebruik hebben.
grid
Geplaatst: 07-05-10 22:56
Ja idd dagmar daarom ook hier lijstje wie neemt wat mee
Lois als er nog balen zijn hoef je geen hooi mee te nemen en anders ook niet persé hoor haal ik bij boertje om de hoek en 1 baal kunnen jullie met z'n allen mee doen dus dat zou dan €3 bijdrage zijn
Zijn er veel bierdrinkers? anders misschien handig dat wij dat meenemen
hmm Leon handvaten en paaltjes denk ik wel maar draad moet nog ff checken zal ik zondag eens gaan doen dan weet ik idd of ik nog iets nodig heb
mnkortleve
Geplaatst: 07-05-10 23:11
Sorry hoor ik lees niet letterlijk mee , maar is er nu bekend welke dag wat is??
haha leon, het voorleesboek van lars de ijsbeer, maar die moet ik dan toch echt gaan zoeken
ik wil best wat voor vrijdag avond maken hoor, gewoon iets wat in 1 grote pan kan ofzo (als er geen oven is)
slim idee om allemaal iets mee te nemen.
zit net te denken, heb wel een luchtbed, maar dat is zo'n anderhalve even kijken of daar plek voor is, anders moet ik nog wat anders verzinnen (of een tent op zetten )
grrr
Geplaatst: 08-05-10 18:05
Ik moet ook nog even een luchtbed regelen en een slaapzak of iets... Hooi kan ik evt. ook wel zelf meenemen...
daar zeg je was, luchtbed! Ik heb er genoeg maar dan moet ik even de vouwwagen opengooien..... eventueel kan ik er wel een voor iemand anders ook mee nemen als ik die kan vinden??? Moet er 3 hebben geloof ik!
timokyana
Er liggen zo'n 10-15 matrassen boven daar kun je ook gebruik van maken alleen wel nog beddengoed meenemen
Als er hier nog balen zijn is die voeren denk net zo makkelijk, zoals ik nu inschat moet dat lukken, maar is beetje afhankelijk van wanneer ze op de wei kunnen en anders zou je idd evt zelf hooi mee kunnen nemen maar is voor mij ook maar kleine moeite om wat te halen
Maartje als jou dat leuk lijkt is dat misschien ook wel leuk weet niet hoe anderen erover denken? maar je hoeft zoveel moeite te doen hoor een happie Mac of afhaal vind ik ook lekker
Oww er liggen dus al matrassen! Zat er ook al aan te denken gewoon een matras mee te nemen
D_Travis
Geplaatst: 09-05-10 12:31
misschien handig om een lijstje voor jezelf te maken, en dan kunnen anderen dit nog aanbvullen (dalijk vergeet je zoveel chaotisch dat ik ben )
- toiletspullen (shampoo, tandenborstel en tandpasta, etc) - handdoeken - paardrijbroek en andere kleren - slaap spullen (deken, kussen iets om óp te slapen of matras van grid) -
wat nog meeer?????????
grid
Geplaatst: 09-05-10 15:48
O volgens mij had sita vorige keer een zeer uitgebreid lijstje ff zoeken...