Als niemand anders 'm wil houd ik me aanbevolen Kepo
Joanne1987
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-13 16:30
Oh lemmer pannekoeken! Manlief is nu onderweg naar de bakker, hopelijk zijn er nog Ik vind het ook spannend hoor (oa kleding stress hahaha) maar heb er onwijs zin in!!!!
Kleding stress herken ik moet een broek waarmee ik comfortabel kan zitten met zere buik gedurende de autorit, maar enige broek die daarvoor in aanmerking komt, is te proper voor gras... En ga zo maar door!
Zo vind het wel stoer dat je toch komt Ympi met al die monsterpijn
Daisyree
Geplaatst: 27-04-13 17:05
Nou de aardappels zijn gekookt, dus de salade gooi ik zo in elkaar. Ik dacht ik bak nog een boterkoek, maar ik hoor genoeg zoetigheid langskomen, dus dat laat ik maar Maak er volgende week wel 1 voor manlief.
Ympi is hier rond 9 uur, dus kunnen we alles inladen/overladen en nog ff snel wat drinken en dan rijden we door naar jou Suze. Zal ietsje eerder zijn denk ik want vanuit jou is het nog 1 en 20 minuten uur rijden dacht ik
Dat is makkelijker denk! Ik heb van die tuinstoelen
Ympi
Geplaatst: 27-04-13 17:58
Je bent vergeten dat ik zowel bij jou als bij Suze even moet plassen, nu zeker
Pijn laat ik mij niet door doen hoor Marije neem wel dafalgannetje en wat afleiding en beweging lijken te helpen. Zal wel moeilijk zijn ook, al die beebjes, leuke peuters, zwangere buiken, maar ik vind dit zo een leuke groep en heb al enorm veel aan jullie gehad! Dus kijk er enorm naar uit jullie allemaal te zien! En ik zal vast nog veel bijleren over zwanger/mama zijn ook! Wordt gewoon leuk! Iemand interesse in het boek eisprong? Is verhaal zoals dat van paaseitjes rapen... Dan breng ik het boek mee, wie wil mag het zo hebben is een keer gelezen en heb er zelf. 15 voor betaald dacht ik... Als vriend mee komt kan die achter de peuters aanhollen, met deze buikpijn hou ik het maar bij knuffelen