Helaas kan ik door bepaalde redenen toch niet meegaan ik wens jullie allemaal veel plezier, de volgende keer ga ik zeker mee koste wat kost.
Ik haal ook nog een stokbrood als ze nog hebben.Ik ben er denk uurtje later, 4 oid. Ik ga zo de deur uit.
Lieffiefi schreef:Oef.. bijna dood.We knalden bjna in een dikke mercedes..... scheelde weinig Vind de moeder van Ludique dan weer minder om te lezen Veel plezier daar
Haha je maakt geen vrienden Fi!Fi heeft een grote mond hoor maar ik praktijk valt het heel erg mee, we hebben goed voor Karin gezorgd!
anneliesdj schreef:Haha je maakt geen vrienden Fi!Fi heeft een grote mond hoor maar ik praktijk valt het heel erg mee, we hebben goed voor Karin gezorgd!Ik reed
quera schreef:anneliesdj schreef:Haha je maakt geen vrienden Fi!Fi heeft een grote mond hoor maar ik praktijk valt het heel erg mee, we hebben goed voor Karin gezorgd!Ik reed Ik vraag me af of dat dan veel beter is
quera schreef:Nayomie schreef:Zegt dat genoeg of niet? Was niet mijn schuld Weet je dat veel automobilisten dat zeggen?
Nayomie schreef:quera schreef:Was niet mijn schuld Weet je dat veel automobilisten dat zeggen? 50%, waarschijnlijk De onschuldige helft
Meneer de Mercedes ging ineens op z'n rem en gelijk hard. Terwijl dat niet nodig was...toen moest ik ook m'n remmen testen.Daarna kon ik ook niet meer rijden