Wauw, echt geweldig, die actiefoto's! Vind het zo knap hoe scherp jij ze krijgt.
saskiakefie
Geplaatst: 15-01-13 23:17
Haha dankje, ik vind ze niet echt scherp, en meestal maar 1 hond scherp maarja dan moet je de keuze maken als je niet heel veel licht hebt of korte sluitertijd en minder scherpte diepte of langere sluitertijd en meer scherptediepte tja dan kies ik toch voor het eerste, beter dan alleen maar bewegingsonscherpte...
Edit: En ik zet m'n iso liever ook niet hoger als 800.
Saskia de foto's zijn echt onwijs geweldig hij kan echt zielig kijken zeg alsof ie een pak rammel heeft gehad haha. Die vechtende foto's zijn ook gaaf en die over het water oh kan nog wel veel meer complimentjes geven hahaha Paul vindt ze ook super gaaf Ik ben er al een paar af gaan drukken voor onze uitlaatservice als cadeautje
Dankje! Vond het ook erg leuk om hem voor de lens te hebben, wilde dat sowieso al graag een keer, staffords..
maj0
Geplaatst: 16-01-13 14:29
RusselNuwell schreef:
Ik zie nog steeds heel duidelijk waar de riem heeft gezeten, ik zou je hardheid nog een stuk lager zetten, ik heb hem bij clone tool eigenlijk altijd op 0% staan zodat het meer blend met de achtergrond.
Ah die ken ik niet, ik heb in photoshop alleen maar de hardheid en de grote van de brush. Maar ik zou gewoon een beetje prutsen wat het beste werkt. Wat voor mij goed werkt is om na het bewerken even ergens anders mee bezig te gaan, en na een uurtje even objectief naar het resultaat te kijken.
Oke bedankt voor de tip. We gaan vanavond gewoon nog even verder klooien. Nu eerst weer aan de studie. (al komt die me zowat de neus uit maar goed nog een paardaagjes)
Kwieibie mooi vastgelegd Sani! Ik vind die met het tongetje vet cute! Wat grappig is, is dat zijn ogen net zo zwart zijn als zijn vacht, dus soms moet je goed kijken voor je ogen ziet
Hij heeft ook donkere ogen hoor. Denk dat het moeilijk is omdat op te lossen. Wij vinden ze echt super! Net of hij op sommige foto's wil gaan vliegen haha
saskiakefie
Geplaatst: 16-01-13 16:55
Ja de oogjes wat oplichten met een tool? Ik ga straks ook wel Kwiebie, zal ik er eens naar kijken.