Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lauraennala schreef:na een tijdje alleen mee gelezen te hebben laat ik ook even wat van me horen
Omdat ik op de reserve lijst stond/sta kreeg ik een mailtje met de vraag of ik nog steeds mee wilde.
Helaas moet ook ik me afmelden, ik heb in de tussentijd mijn enkel gebroken en ben nu pas een weekje uit het gips. Hierdoor gaat het rijden nog erg slecht, mag ook eigenlijk nog drie weken niet rijden van de arts, en moet het daarna eigenlijk nog opbouwenen aangezien mijn pony niet de makkelijkste is, lijkt het me onverstandig om mee te gaan.
Ik baal er ontzettend van en had er heel veel zin in ( had de datum volledig vrijgehouden ) Mijn excuses dat ook ik me moet afmelden, sorry!
kgambler schreef:Ik wil wel komen, maar het is voor mij afhankelijk wat voor modellen er allemaal nog komen omdat de kosten om richting Brabant te rijden best hoog zijn. (ik studeer nog en heb van de week gehoord dat mijn werk gaat ophouden).
Dus wat mij beteft wil ik nog steeds komen, maar het moet qua modellen interessant genoeg blijven. Anders is het erg zonde van mijn geld... (Maar misschien is er wel iemand die een gedeelte wilt carpoolen vanuit Amersfoort?).
Dus voor nu kom ik wel, maar het is dus afhankelijk van wat er over blijft aan modellen.
Cchanny schreef:Lauraennala schreef:na een tijdje alleen mee gelezen te hebben laat ik ook even wat van me horen
Omdat ik op de reserve lijst stond/sta kreeg ik een mailtje met de vraag of ik nog steeds mee wilde.
Helaas moet ook ik me afmelden, ik heb in de tussentijd mijn enkel gebroken en ben nu pas een weekje uit het gips. Hierdoor gaat het rijden nog erg slecht, mag ook eigenlijk nog drie weken niet rijden van de arts, en moet het daarna eigenlijk nog opbouwenen aangezien mijn pony niet de makkelijkste is, lijkt het me onverstandig om mee te gaan.
Ik baal er ontzettend van en had er heel veel zin in ( had de datum volledig vrijgehouden ) Mijn excuses dat ook ik me moet afmelden, sorry!
Getverderrie!
Wat een rot plek om te breken zeg je enkel..
Bagheera_206 schreef:@lauraennala: Pfffff... Hopelijk hersteld het snel ben je snel weer op de been.
Fading schreef:Haha, ik snap dat wel als je zulke emails verstuurd !
In twee weken niet lukken,verder zal ik mijn mond maar houden