Er zijn leuke foto's uit gekomen, ben benieuwd naar de rest. Ik heb ook de foto van de boktmeeting aan mijn profiel toegevoegd. Binnenkort maar eens een meetinglijstje van bokkers aanmaken. En Richard, ik zag op je profiel dat je een Peugeot 206 2.0 16V auto hebt, die hebben mijn vriend en ik ook! Maar dan in een mooi blauw kleurtje .
Ik geef mijn auto ook geen naam hoor hij wordt wel pisstraal of bananenmobiel genoemd
Bagheera_206
Geplaatst: 21-11-11 12:49
kgambler schreef:
Ok, ik heb mijn auto geen naam gegeven Maar er zijn wel veel mensen die dat wel doen. Charlotte is mijn tweede naam trouwens
Goede keuze die 206 GTI. Ik vond haar alleen erg duur in onderhoud. Die van mij kwam uit 1999. Tina 206, de 206 GTI heb ik idd ingeruild voor Charlotte. Een Volvo C30. Mooie 2e naam heb jij.
Haha, toen mijn auto mij en mijn vriend liet staan vlak over de grens van België met Luxemburg van de vakantie heeft hij ook wel wat namen naar zijn hoofd geslingerd gekregen... Was een duur grapje, maar was toen wel heel blij met mijn ANWB lidmaatschap XD
Twee jaar daarvoor had onze Renault Clio ons ook al laten staan, maar dan bij Hannover... Ook toen was ik erg blij met ons ANWB lidmaatschap, net een week daarvoor afgesloten....
Mijn vriend en ik hebben ook zoveel geluk met auto's -_-
Ik had ook regelmatig pech met Tina. Dure auto. En ze zuipt! Charlotte heeft ook al bezoekje gehad van de ANWB vorige week. Blijkbaar gekocht met brakke accu. Accu is daarna door de dealer kosteloos vervangen dus hopelijk is Charlotte nu wel klaar voor de winter!
Onze Clio is vorig jaar oudjaarsdag heel snel ingeruild voor de 206 omdat de remmen alle 4 bijna vervangen moesten worden, het spruitstuk was lek en de laatste 2 dagen reden we ineens nog maar op de helft van de cilinders. Lekker weinig vermogen, was flink doortrappen om überhaupt 100 te halen XD
De 206 had ook een kapotte accu, 3x met kabels aan de praat moeten helpen, maar ook deze is kosteloos vervangen door de dealer
Zo leer je nog eens wat over auto's door de tijd heen XD
Ik ben al bijna 5 jaar samen met mijn vriend, in mei is dat al zo ver Tijd gaat snel zeg!
Bagheera_206
Geplaatst: 21-11-11 13:14
Als je maar klaar bent voor de winter! Ik vond mijn 206 GTI met de 15 of 16 zomerbandjes erg glad afgelopen 2 winters. Teveel vermogen, 135pk op te brede sloffen. Nu heb ik voor het eerst ook winterbanden. Ik ben benieuwd of dat echt zoveel helpt.
Wat een mist idd! (krijg zo wel zin in kerst! ) gelukkig hoef ik niet zo ver met de vroemert 206jes zijn leuk maar idd flink wat onderhoud. Ik heb mijn auto's ook namen gegeven . Deze heten "Vroemert" en " Roever" en bedankt ze altijd weer voor de rit .
@tinkerbellz: Is Yasmine degene met een fjordxarabier??
Jammer dat die andere 2 pony's niet op de foto staan.
Even een stome vraag, er was iemand die Gráni wel op de kiek wilde zetten in zijn "natuurlijke habitat" Maar ben even vergeten wie dat was Marjoow of Kgambler?? Maar mocht iemand daar interesse in hebben om hem voor portfolio shoot te willen gebruiken vind ik dat prima hoor .
Even wachten tot de mist weer weg is, de shoot van vandaag met de Shire toch maar afgezegd in samenspraak met de eigenaresse... Die verschuift ook naar een andere (en hopelijk mooiere) dag... De mist is wel aanhoudend de laatste tijd zeg... Behalve afgelopen zaterdag..
De mist blijft nog zeker tot woensdag zij m,n ma Ik mocht vandaag van haar ook niet naar de paarden toe (die staan bij m,n ouders) ze vindt het niks asl 1 van dr dochters met dit weer de weg op gaat. Moet zeggen dat ik er gister ook niet heel gelukkig van werd was blij dat ik thuis was
Was ook blij dat de paps van Sharon reed. Lief van haar vader. Vanmorgen zat het ook helemaal dicht en morgen dus ook maar kwartiertje eerder van huis weg.
@kgambler: Het is een open invitatie . Als je pas in het voorjaar/zomer wilt dan is dat ook prima hoor .
Die mist is idd hardnekkig! . Ik ben mij nog even aan het inschrijven voor wedstrijden om mijn coupons op te maken maar dan ga ik toch echt naar mijn paard (merrie) toe want die heeft al 2 weken geen echte aandacht van mij gehad (wel goed verzorgd door de bijrijders hoor )
MerelBormans
Geplaatst: 21-11-11 15:09
Wie heeft er eigenlijk facebook? Ik heb Richard en Monique al gevonden (Ik ben zelf te vinden op mijn naam, Merel Bormans)