pfoe goeie morguh ladies en gentleman pff halve nacht wakker geweest kind lief vond t speeltijd om half 3 tot 4 uur ben dus echt half wakker en ik slaap nog half nu ff me thermoskannetje vullen en dan richting hargen nog ff broodjes halen en beleg en dan zie ik iedereen daar... me band is nog steeds heel:D woei
boooo
Geplaatst: 23-10-11 09:04
hmm, hier ook een badhairday inge..
doom
Geplaatst: 23-10-11 09:05
Broodjes halen en beleg?! Waar doe je dat? Ik had gister geen tijd.. Haal dus wel ff een broodje bij de bean tankstation bp ofzo Maar winkels zijn toch pas 4 uur open?
Blanket
Geplaatst: 23-10-11 09:05
Laraax schreef:
En we halen jou toch op bij station Uitgeest?
Jup, sta nu op Amsterdam Centraal te wachten op de trein. Heb er zin in!
Mij kun je herkennen aan een bruin haar, zwarte winterjas en "uggs".
NathalietjeB
Geplaatst: 23-10-11 09:07
tjah ik denk dat ik me haar maar gewoon los laat want heb ook een bad hair day en een muts op me kop trek want t is nou niet bepaald warm buiten
hier lekker warme legging aan en paar nep uggies....muts mee sjaal mee en bodywarmer aan net al in de kou hond lief uitgelaten en was me iets te koud om zonder te gaan de hele dag dan ben ik aan het eind een ijsklont
ow ik rij standaart langs de appiehein in egmond dus daar hop ik ff gauw naar binnen ik neem zak van 10 bollen mee anders pik je maar een bolletje van mij doom
nou ladies ik ga er zo vandoor richting die kan tot strakkies allemaal
Bagheera_206
Geplaatst: 23-10-11 09:11
Ik ben er ook bijna klaar voor. Mijn laatste bak koffie opdrinken, tandjes poetsen en schoenen aan. Haha!
Lara
Geplaatst: 23-10-11 09:12
NathalietjeB schreef:
ah joh ik heb toch 10 bollen zak dus je mag van mij wel bolletje pikken hoor doom kan ze toch niet allemaal op
ik heb 6 appels mee! Wilde perse granny smit en die zag ik alleen in 6-pack, dus dacht dat dat met die paarden geen probleem moet worden Ik heb ook 3 breakers mee, want het was 3 voor de prijs van 2 ofzo
pinkie87
Geplaatst: 23-10-11 09:12
zo ik ga straks richting schagen mijn mede-bokkers op halen even snel langs stal daarna om uit te mesten en de steekpaaltjes te halen. en dan richting hargen....
pony ging even moeilijk doen met trailer maar toen hans, De eigenaar van stal, kwam sprong ze er gelijk in. Haha dat heeft ze goed onthouden van vorige keer. wij rijden nu in schoorl.
Marijkjuh
Geplaatst: 23-10-11 09:59
Spannend! Hoe laat zijn de mensen voor de middaggroep er eigenlijk? Wij zijn er rond half 2, denk ik.
annelot
Geplaatst: 23-10-11 12:02
Wij gaan om half 1 rijden dus voor half 2 zijn wij er. (henni en ik)
Ryon had op 1 hak een grote stront vlek zitten, grrrr en Reynir had zich gepanneerd in de natte zandbak, die hebben we maar even afgespoeld, grrrr.
Tot zo!
marjolein_el
Geplaatst: 23-10-11 15:10
Allemaal heel erg bedankt! Ik heb een leuke dag gehad, ondanks een nogal drukke Ellie. Het uitladen net ging niet helemaal vlekkenloos jammer genoeg..
Ik ben super benieuwd naar de foto's!
Ik heb zelfs sproeten erbij gekregen door alle zon!
Zo, ik ben ook weer thuis, vond het echt heel leuk! Was gezellig, allemaal leuke mensen, en iedereen heel erg bedankt! Vooral de fotograven en Didi extra bedankt Maar ook iedereen die het gezellig heeft gemaakt.
Ben ook errug benieuwd naar de foto's, vooral in het water En Furia had een lekker knuffelgehalte met z'n teddyvacht
Ik ben moe, moet ook nog wat voor mijn studie doen, pff, maar goed nog even doorzetten. Jullie (de fotograven) zijn nog allemaal bezig daar gewoon, respect hoor.
Marjolein, die van mij kwam ook weer eens lomp de trailer uit (die kan dat niet echt normaal), maar niet wild ofzo. Wat is er gebeurd met uitladen? Was het voor het eerst op het strand voor Ellie of ben je vaker geweest?
Ik kom regelmatig op het strand met El, maar dan plakt ze altijd heel erg aan anderen dus dit vond ze allemaal maar raar en eng.
Ellie is laatst een keer onder de stang door eruit gekomen, dus uitladen vind ik sowieso nogal eng. En vandaag deed ze dat dus weer, maar ze schoot al naar achter toen de klep nog maar een klein stukje open was dus m'n ouders kregen hem nog dicht. Alleen daarbij schoot Ellie naar voren, heel hard met haar hoofd op die van mij. Dus heb nu behoorlijk hoofdpijn. Vond het wel jammer want op de heenweg ging het uitladen juist zo goed!
Oja, dan stap je echt zij aan zij of achter elkaar zeker. Nu was het inderdaad eerst longeren enzo, vond ze blijkbaar spannend. Ach heeft ze dat ook eens meegemaakt Wel heel balen dat het zo goed ging op de heenweg maar nu niet zo fijn. Sterkte met je hoofdpijn dan, jammer hoor!
marjolein_el
Geplaatst: 23-10-11 16:45
Dankje!
jeetje wat ben ik moe. en het frustrerende is dat mijn ouders allebei liggen te slapen op de bank terwijl ik aan m'n huiswerk moet.
Laatst bijgewerkt door marjolein_el op 23-10-11 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt