Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debbie schreef:Meeting cakejes bakken lijkt me ook super leukOf iets anders met eten.. ik hou van eten
![]()
Nu gelukkig weekend.. naja. weekend. Vanavond en morgen werken, zondag naar de huishoudbeurs
en tussendoor moet ik ook mn toevoeging van mn learner report schrijven. Wordt dus weer lekker druk
Sence schreef:Ik heb er ook geen verstand van... Ik doe alleen koekjes bakken en cakeen als het dan nog warm is, opeten
Debbie schreef:
Zal ik nog eens wat grappigs vertellen![]()
Ik was dus gister bij de oersaaie klassieke muziek stuk waarvan we dus zo blij waren dat het niet heel lang duurde.
Op het einde stond er nog drinken klaar voor alle bezoekers maar aangezien ik die andere twee meiden op een trein moest zetten
die maar 1x per uur ging zijn we meteen maar gegaan.
Vanmorgen kwam ik in Leeuwarden bij het tryater (bedrijfsbezoek) en een meisje uit mijn klas zei: Vond je het leuk gister?
(Bleek dat zij ook was geweest). Ik zei; tja.. vond het vrij saai. Zij: Ja ik vond vooral het tweede stuk erg mooi.
Debbie: Welk tweede stuk? Zij: Ja gewoon, het stuk na de pauze...![]()
![]()
OEPS!
Wij dachten dus dat het afgelopen was en zijn naar huis gegaan.. bleek het gewoon pauze te zijn![]()
![]()
Maar de jongen achter de piano kreeg zijn bloemen enzo al.. dus tja.. dan verwacht je toch dat het afgelopen is?