Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben echt zo benieuwd hoe je het daar gaat hebben
n
Is voor mijn houding een stuk beter, want bij sprongen boven de 70 cm kom ik bij landing gewoon in de problemen, omdat ik dan niet genoeg kniewrong daar voor heb. Black en ik zijn trouwens ook bezig met contragalop, voor de M1, en dat pakt hij zo ontzettend goed op

weet je trouwens al bij wie je in de les zit? of krijg je dat daar te horen?
Weet iemand trouwens nog een mooi springsjabrakje om te kopen? 
ben zooooo benieuwd hoe het allemaal gaat bij jou
en vind het nog steeds jammer dat wij je nu niet kunnen meeten met de instructieweek
lovebelly schreef:Ik zou in de trailer wel zweetdeken op leggen!
En verder;
fototoestel
dekjes
peesjes
springschoenen
borstels
halsters
voer
altijd zo moeilijk, lijstjes maken
) Noh meer belangrijke inhoud die mee moet?
Nog andere oplossingen? Of weet je hoe groot de doos moet zijn, als ik 2x per dag 1 schep voer?
(Beenbeschermers zijn off course ook babyroze) Ik zal snel foto maken, het staat namelijk echt babyachtig schattig bij mijn kleutertje 
Dan ben je elke hoek half traver half niet aan het doorgaan, en dan heb ik het nog niet over de rechte stukken ..
(Krijgen jullie dezelfde clinics trouwens?)
zenuwachtig maken voor mijn kamp haha sorry ik vind hem geweldig

En wat gaaf van die clinics
ik hoop dat wij ook van die bekende namen krijgen die veel op wedstrijd verschijnen, jij hebt wel geluk zeg met die 2 personen! 

Nu nog even een rode polo + sweater kopen en ik heb superset!

+ mn cap en laarzen zijn ook zwart.
En dan zie ik wel welke kleur ik neem.
Als ik moet beslissen of het bruin of zwart wordt. Zwart is natuurlijk wel makkelijker, aangezien ik ook niet echt op wedstrijd ga voorlopig en alles zwart verder is. Maar bruin staat weer zo mooi. maar dan passen de rest van mn spullen er neit bij 

was niet veel hoor, maar wel even een paar bitchie berichtjes 

nouja, heb alsnog echt wel heel veel zie ik nu