Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaDijk schreef:Ik moet alleen zeggen dat ik het wel enorm balen vind dat Ik alleen maar in groepen van 4 zit en nooit in een groepje van 3....en dat het 2e deel hetzelfde is als het 1e deel
LBfotografie schreef:LisaDijk schreef:Ik moet alleen zeggen dat ik het wel enorm balen vind dat Ik alleen maar in groepen van 4 zit en nooit in een groepje van 3....en dat het 2e deel hetzelfde is als het 1e deel
2de deel hetzelfde als eerste is indd wel jammer. hmm ja, misschien dat ze het tweede deel nog kunnen veranderen en dat je dan ook in groepjes van 3 komt te zitten
LisaDijk schreef:LBfotografie schreef:2de deel hetzelfde als eerste is indd wel jammer. hmm ja, misschien dat ze het tweede deel nog kunnen veranderen en dat je dan ook in groepjes van 3 komt te zitten
Ja zou kunnen, of we doen het 1e deel zoals Arianne het had gemaakt en het 2e deel zoals Frans dat heeft gemaakt! anders heeft Arianne ook alles voor niets gedaan
Jinte schreef:Goed schemaMaar was het de bedoeling dat we tot half 6 door zouden gaan?
Dan hoop ik dat de mensen die met mij mee rijden het OK vinden als we daar dan even wat eten want dat betekend voor mij dat ik dan om half 8/8 uur bij m'n eigen paard op stal zal zijn en dan pas om 10 uur thuis, en dan moet ik ook nog eten.. Dus is dat een probleem?
LisaDijk schreef:Ohh ohhh.. ik ben bang dat zowiezo heel het schema over nieuw moetSuzanne1408 gaat niet meer mee en die zit ook af en toe in een groepje van 3, dus we kunnen haar er ook niet tusse uit halen wat danheb je ineens gropejes van 2
Nou Lisa gaat even puzzelen