CielitoLindo schreef:Carlos heeft bewezen een veilig buitenrijd paard te zijn ook voor onbekende dus dat komt wel goed
Ga jij dan vrijdag op me wachten om een ritje te maken?
Tis toch lang licht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CielitoLindo schreef:Carlos heeft bewezen een veilig buitenrijd paard te zijn ook voor onbekende dus dat komt wel goed
Marliesje schreef:Staat me ook iets van bij, die fjorden?
manzano schreef:Maar als je bf mee gaat kan je vos ook gewoon meenemen Miran
manzano schreef:Maar als je bf mee gaat kan je vos ook gewoon meenemen Miran
CielitoLindo schreef:Blackje schreef:Eef zal ik moeten doorgeven dat ik blijf slapen, ivm toeristenbelasring enzo?
Nee denk dat dat niet nodig is want alle bedden zijn al vol in de huisjes, dan zou je denk ik een heel extra huisje erbij moeten boeken..
CielitoLindo schreef:Ik ga Carlos donderdag voor ponykamp helemaal wassen en in de Equishinebende zetten zodat hij helemaal blinkt op iedere foto
CielitoLindo schreef:Ik ga Carlos donderdag voor ponykamp helemaal wassen en in de Equishinebende zetten zodat hij helemaal blinkt op iedere foto
CielitoLindo schreef:Nee niet bij het zadel gedeelte duuhhh
Dat spul van Anouk werkt als een tierelier
manzano schreef:Ik wil nog iets van Cowboy Magic.........hadden ze op onze oude stal altijd........ Maar dan niet om te wassen, maar om erop te sprayen........uitwrijven en klaar. Een spiegel is er niks bij.......... Is handig voor fotoshoots. Weet alleen niet welke variant dat was
manzano schreef:Ik wil nog iets van Cowboy Magic.........hadden ze op onze oude stal altijd........ Maar dan niet om te wassen, maar om erop te sprayen........uitwrijven en klaar. Een spiegel is er niks bij.......... Is handig voor fotoshoots. Weet alleen niet welke variant dat was