Als er niemand is dan ga ik mn broertje wel halen. Of een vriendin van mij gaat trouwens ook, die zal ik dan wel ff gaan zoeken
Oehhhh. Whahah Ik zie me zelf daar al echt als een kip zonder kop rond rennen met een slagroombus in mn handen iedereen onderspuitend ofzo
Robin__ schreef:Ze moeten niks tegen mez eggen dan word ik boos Jij hebt iig een wapen bij je. Als ze lomp doen moet je ze gewoon onderspuiten
Jaa iddals iemand me irriteerd spuit ik ze onder mwhbuahahahhaen de lama's ook Whaaaaaaaaaaaaik zie serieus dat bijv. Lama's in de foyer komenzie je mij zo op zes af rennen met slagroombus
Jaa de alcohol werkt hier nog dus ik ben al strontmeligzo stond ik daar in de kantinehttp://s64.photobucket.com/albums/h189/ ... _A0446.flv
Nee helaas niet meertoen kon ik me mobiel niet meer vasthouden ik weet wel, dat we op een gegeve moment een heel vaag nummer opstond, en dat was oz heel langzaamtoen gingen me zus en ik blijkbaar in slowmotion op elkaar afrennen ofzo
Oh Whaha, was ff in mn photobucket aan het kijken, daar staan nog allemaal foto's van jou in, toen je aan het jumpen en al was
Whoaaaaaa hahahhahaha ik heb op de laptop ook echt nog de meest vage foto's staanwaar ik 10 mutsen op me kop heb