Nieuwtje! Ik mag de videocamera van mn oom lenen Jeff en ik gaan er sowieso eentje samen kopen, dus dan kan één van jullie 1 van de 2 camera's gebruiken. Dan hebben we 4 camera's
Hahaha ik te weinig, dus mij kwam het goed uit. En je rijd toch op een manege? Kan je hem daar gebruiken! Vind het wel jammer hoor dat hij weg gaat, oranje dekje stond Amo zo leuk. Maar goed heb niks meer aan vzh dekjes.
Je doet nu alleen dressuur? En wij rijden op de manege idd met vzh zadels. We hebben geloof ik maar 1 dressuurzadel. En ik wil hem gebruiken op mijn lievelingspony...je hebt zeker niet nog een bontje over? (Voor onder het zadel)
hey stoer.... Ik heb zo'n zin, ik was vandaag op mijn oude mavo en toen zag ik bij het engels lokaal foto's van schotland. Ze moeten me bij dat lokaal weg sleuren .
Ja...daar waren we al over begonnen maar weer vergeten.. Het maakt mij niet zoveel uit...ik vraag anders wel een dagje vrij. Het weekend komt jullie zeker beter uit?
Ja nouja meivakantie zou voor mij ook kunnen. En anders komt de zondag mij het beste uit. Zaterdag kan ook wel maar moet tot 13.00 werken en kan geen vrij nemen (anders heb ik van de zomer probleem met vakantiedagen ).