ik heb stokbrood staan en fruitsalade. ik denk alleen dat ik bij de groenteboer kant en klare salade haal als er iemand is die nog wat mee moet nemen en die het stokbrood wil doen misschien?
Patriciavt
Geplaatst: 27-04-13 10:00
Oh Mer.. Wist niet dat jij ook met Tes had afgesproken.... Natuurlijk moet je niet alleen! Even kijken wat bij Tes in de auto past? Ik kan zelf de Focus niet meenemen, vl moet rijden naar Rotterdam...
Geeft niet Patries, Tesca kan je gewoon ophalen hoor als jullie dat zo willen, maar we hadden idd al afgesproken, dus ik wist niet dat ze iets ook met jou had afgesproken. Geeft verder niet, maar ik zit natuurlijk ook met Kira he Die gaat ook mee. Dus dan rij ik wel zelf. No problem....
Ik heb nog niets van tantethee gehoord. Hoor ik daar helemaal niets meer van dan rijd ik ook over de A6...
Askim
Geplaatst: 27-04-13 13:03
meiden we komen zonder kids, want die hebben van de week prikken gehad en toch wat vlekjes en een beetje hangerig en ik weet niet of het gevaarlijk kan zijn voor zwangere vrouwen of baby's. Ik heb hier nog appel peer sap staan en haal straks even icetea en nog wat drinken.
jasje voor kepo gaat mee kleding voor fiem en voor dais en het wipstoeltje.
en heb nog wat nieuwe spuugdoekjes. en nog wat dingen dat kan ik morgen ook uutdelen.
Daisyree
Geplaatst: 27-04-13 13:05
Oh ja, kleding is hier akkoord hoor! Mocht je nog wat hebben liggen dan neem maar mee!
Ik zal hier ook de boel klaarleggen. Kleertjes voor Cindy Pampers voor Mer Kalender voor Patricia en ik ga zo aardappels schillen
Als ik nog iets of iemand vergeet zeg dan even, dit kon ik zo verzinnen.
Wij tuffen met t mooie weer ook ff naar Bataviahaven.. Misschien zie ik Mer nog Dan later boodschappen doen Heb zin in morgen!
Oh en vl gaat niet weg morgen dis van wel de focus mee.. Daar passen er wel 5 in en ruimte voor wagen achterin..
fanci_mike
Geplaatst: 27-04-13 14:03
Volgens mij neem ik alleen op de terugweg spullen mee Mt 56 zijn nog gedeeltelijk in gebruik en de rest is verwaarloosbaar. De bolussen zijn wel in huis!!
Ik heb limonado, water, spuitwater en kijk eens wat ik nog kan vinden, pralinewinkel is nog steeds gesloten... Familiale omstandigheden stond er nu op... En ik heb natuurlijk de stickers voor naamkaartjes