Ik ben ook overal voor in, mits het niet te ver is (ouders moeten taxiën ) Vrijdags is prima, maar toch liever in vakanties oplf zondag, oid. Ik moest me nl. Vorige week ziekmelden op school om mee te kunnen
Ik had mezelf ook op het efteling lijstje gezet volgens mij!
Efteling ga ik niet mee naar toe, vanwege mijn verleden (epilepsie) mag/ga ik toch nergens in. Te veel prikkels, en inmiddels durf ik ook gewoon niet meer!
Op korte termijn zou voor mij een zaterdag/zondag ook het fijnste zijn. Ik ben afhankelijk van de auto van m'n vader en nu komt het seizoen weer dat iedereen omheining geplaatst wil dus is m'n vader doordeweeks zelf op pad met zijn auto.
Wie wil er een Efteling topic maken? Ik zit vandaag niet achter de pc en met mobiel is het niet zo handig. Kunnen we even concreet een datum vastleggen, anders komt het er misschien niet van
Hou jullie niet aan mij vast hoor. Als jullie naar iemand anders willen gewoon regelen. Misschien kan ik dan gewoon komen kijken, zonder paard (vind ik wel jammer natuurlijk, maar is nou eenmaal zo) Me wel op de hoogte houden hoor!! Ookal ben ik straks te dik om te rijden kan ik wel komen kijken. Op zondagen kan ik zogoed als altijd, alleen op pad met mijn paard vinden m'n schoonouders wat minder.
Als het op korte termijn is zou voor mij best op maandag of woensdag zijn. Ofwel moet het in mei zijn, bv. op 10 mei heb ik een brugdag en dan zou dat ook wel gaan. Nuja, verlof valt hier wel te bespreken zolang het niet in juli/augustus is want dan kan ik geen extra verlof meer nemen.