Volgens mij is bijna iedereen in die groepsfoto nu getagd op feestboek.
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 20:54
Fading schreef:
Wauuuuw prachtige dinky foto's gezien
Thuis van animal event, Madelon ook nog gezien maar ze zag ons niet
Hahaha, ik dacht nog aan jullie Maar jullie niet gezien dus dacht dat jullie al weg waren. We waren er ook pas om half 5, daarvoor naar Safaripark Beekse Bergen geweest Had ff geroepen joh, haha!
Anoniem
Geplaatst: 06-05-12 20:56
FOTOBOM!
Ben nu bezig met die kleine bruine, waarvan ik de naam nog steeds niet weet Dat beestje met dat geweldig mooie hoofd dat op 't laatst op de foto's staat hiero (Heb ze ffies klein gedaan omdat het er vrij veel zijn, als je erop klikt worden ze groter )
Wauw echt super mooie foto's ik vind ze echt allemaal mooi!!!
Bagheera_206
Geplaatst: 06-05-12 22:41
Voorlopig hou ik het even bij deze selectie, want vandaag weer een meeting gehad waar mensen ook om foto's staan te springen. Zodra ik meer tijd heb zal ik kijken of ik nog wat meer foto's kan nabewerken en uploaden.
De link naar mijn foto's kun je gewoon via mijn profiel vinden. Ze staan op mijn Google+.
Wauw!! echt onwijs mooi! spare ribje word steeds volwassener en die actie foto van deb op jack (?) is onwijs stoer. ik wed dat die aan de muur komt haha
Bagheera_206
Geplaatst: 06-05-12 23:01
@Irene: Dank je wel! Ik denk dat ik zo maar eens ga slapen. Twee Boktmeetings is toch wel zeer uitputtend.
sMieke
Geplaatst: 06-05-12 23:13
Bagheera_206 schreef:
ik moest gelijk denken aan het (bloemkool)liedje: ik heb hele grote.......
Bagheera_206
Geplaatst: 06-05-12 23:15
@Maaike: Zelfs ik als man dacht daar niet aan. Heb een foto zonder de lik, maar vond deze nog schattiger. Kijk eens hoe lief ze hier voor elkaar zijn.
uhm ja.. mijn oom (broer van pap), tante, nichtje, de broer van mijn tante, daar weer familie van, de vriend van mijn nichtje hoorde bij de ardenners. en ik was met pap en mam. je kunt ons herkennen aan de neuzen hahaha (knik erin)