Ik wacht even af, en wat dat betreft word het anders een mini-meeting als er zoveel afmelders zijn. Vanaf mijn kant nog zat motivatie om te komen hoor ongeacht de aantal afmeldingen en de 2 die het nu op zich hebben genomen doen er wel wat aan!
Nikki nog even wat betreft vervoer ik had er nog helemaal niet aan gedacht maar we hebben pas een nieuwe auto voor de trailer waar je maar met 2 man in kunt weet niet of jij evt zelf of met iemand met een auto er achter aan kan rijden?
Nee, maar verjaardagen zijn makkelijk vooruit te plannen Maar nu gaat opeens iedereen afzeggen, dus dat is niet echt heel erg ideaal Zeker niet omdat het al over een week of 2 is nu.
Ik ga vanavond even proberen alles weer op een rijtje te krijgen en mensen te pb'en voor invallen.
Die slechte organisatie kan ik vrij weinig aan helpen... Er zijn gewoon een hoop dingen onduidelijk. De lijstjes zijn geplaatst en opeens zijn er bergen afmeldingen. Dus die gaan we gewoon even updaten en dan is alles toch weer duidelijk lijkt me?
Mwah kan me best voorstellen dat mensen er nu al geen zin meer in hebben vanwege het slechte begin ( waaronder ik) en dat er nu ook nog gezanikt word omdat mensen afzeggen..
MerelBormans
Geplaatst: 28-03-12 12:06
Ik wil wel komen, maar het is voor mij afhankelijk wat voor modellen er allemaal nog komen omdat de kosten om richting Brabant te rijden best hoog zijn. (ik studeer nog en heb van de week gehoord dat mijn werk gaat ophouden).
Dus wat mij beteft wil ik nog steeds komen, maar het moet qua modellen interessant genoeg blijven. Anders is het erg zonde van mijn geld... (Maar misschien is er wel iemand die een gedeelte wilt carpoolen vanuit Amersfoort?).
Dus voor nu kom ik wel, maar het is dus afhankelijk van wat er over blijft aan modellen.
NikkivanOlst
Geplaatst: 28-03-12 12:12
Kijk, probeer het eens vanuit mijn kant te kijken: Ik steek er even flink wat tijd in om alles weer op een rijtje te krijgen en duidelijk te maken, en dan gaat opeens iedereen afzeggen met dingen (die je naar mijn idee) al best had kunnen zien aankomen. Kijk, dingen die je niet ziet aankomen (chauffeur die opeens niet meer kan etc) dat maakt mij ook niet veel uit.
Ik ben nu al een hele poos dingen aan het vrij houden omdat ik die dag zo heb afgesproken dus dat kom ik na. Stel ik zou vanuit mijn stage dan opeens moeten opdraaien, dan zeg ik: nee, deze afspraak stond eerder.
Het maakt me allemaal niet uit om dat te moeten regelen, echt niet, maar het is gewoon totaal niet handig dat mensen nu massaal gaan afmelden. Ik zit midden in een overgangs week tussen school en stage, moet HEEL veel regelen voor mijn eigen bedrijfje en kan dus vrij moeilijk overzicht houden
Ik voel me ook heel erg aan gesproken dat niemand er meer zin in heeft en zich afmeld en dat de organisatie slecht is. Zo heb ik ook vrij weinig zin meer om het te gaan regelen. Iedereen heeft ook nog wel andere dingen aan zijn hoofd.
Ik ga mn best doen om vanavond gewoon alles op een rijtje te krijgen en verder te regelen, maar als er vanuit jullie kant geen duidelijkheid komt kan ik ook geen duidelijkheid geven. Zo zijn er een aantal mensen die het ook nog niet zeker weten of die verder niks meer van zich hebben laten horen. Hoe weet ik dan wie er wel komt wie er niet komt en wie er misschien komt?
@kgambler ik zorg er in iedergeval voor dat er nog wel wat leuke modellen overblijven en als er niet genoeg modellen zijn kan ik ook nog wel wat bijzondere dingen regelen als het moet.
Ik ga er vanavond even voor zitten met een uiteindelijke planning even omgerekend met de afmelders, eventueel nog even nieuwe leuke modellen zoeken en dat post ik dan wel gewoon hier
Silke is natuurlijk al erg leuk (vooral omdat ze los kan en behoorlijk wat kan aan VD) en volgens mij is er ook nog wel het een en ander over aan modellen.
Margot kun je alsjeblief even normaal reageren! wees blij dat nikki en ik het ophebben genomen om het nog rond te krijgen. dit is niet de makkelijkste zaak. het is voor ons gewoon de vraag welke fotografen willen nog!! want als ze straks allemaal afmelden word het voor ons heel lastig.
zal zo even met nikki rond de chat zitten om het rond te krijgen.
Ik reageer normaal ik heb alleen geen glazen bol waar ik in kan kijken wie anders de organisatie had gedaan Maar wees gerust van mij zla je geen last hebben