Trouwens weet iemand of het mogelijk is om zondagavond al te komen? Kost dat ook extra geld? En hoeveel? Is het trouwens verplicht om met een bodyprotector te rijden? Sorry ik moet even allemaal dingen nog gaan regelen wil ik mee kunnen
Sabszz
Geplaatst: 16-06-11 16:47
je kan zondag avond al komen ja maar ze hebben het liever in de middag.. dat kost volgens mij 21 euro maar weet het niet meer zeker.. maar dan mag je daar niet zelf slapen he... dat is alleen voor je paard dan,,, En het is alleen verplicht om met een bodyprotector te rijden tijdens de cross... alleen heb ik geen bodyprotector haha !
En iris wat erg zeg dat is echt heeeeel erg vervelend nieuws vind het echt rot voor je!!
En sanne, welk niveau rij jij? want anders kan jij misschien ook in de les met mij en debbie ? of ben jij van de SGW week ? Ik kan trouwens tussen 3 pony's kiezen die ik mee kan nemen als 2e paard op kamp en ga binnenkort even naar haar toe, en ze alle 3 rijden om te kijken welke het beste bij me past
Ik geloof inderdaad dat jullie maar met zijn 3e! Iniedergeval nog meer dan ik, ik heb maar 1 iemadnd gevonden op een aandere site en hier op bokt 0,0 xD dat word zoo gezellig haha
Haha ik zou eerst ook naar week 6 gaan... maar in die week was mijn vriendje jarig dus die vond het niet zo leuk dus dan maar een weekje later haha! Maar wat erg met z'n drietjes... dan zijn we echt loners ! 2 jaar geleden waren wij met een groep van 20 mensen haha!
debbie, ik follow je op twitter, maar ben je er eigenlijk wel actief ? anders heeft het ook weinig zin, ik kan je namelijk nergens vinden op hyves of iets...
Ik hoop het!!!!!!! in de M1! heb me ook al opgegeven voor het krimgkampioenschap gwn omdat ik het leuk vind zo'n wedstrijd te rijden geen idee of het wat wordt maar dat zie ik dan wel.
Okee jammer zeg, is wel redelijk logosch omdat er minder in deze weken kan veranderen dan voorgaande maanden :p Wel erg jammer inderdaad! Maar dat word dan volgend jaar inderdaad vroeg opstaan!! (ik doe met je mee xd)
Haha ik sta elk jaar echt al vet vroeg op voor de Zomerkampen! voor geen goud dat ik dat wil missen.... Ik ben in mijn eerste week zo anders gaan rijden... toen ik 2 jaar geleden voor het eerst op ponykamp ging met mijn pony toen kwamen we er ook echt UIT als een combinatie.. ik zal het topic wel even laten zien! wat ik toen gemaakt heb
Wat een nette foto's zeg! Ik zie wel dat jullie op vrijdag een stuk meer ontspannen rijden samen! Hopelijk gaat me dat ook lukken met Libel
Ik heb gister trouwens gesprongen met Libel, had verwacht dat ze niet heel erg haar benen optrok en er meer langs dan overheen zou gaan, maar dat viel alles mee ze had soms een balkje maar verder is ze overal heel netjes overheen gegaan! Ik zal de foto's straks even posten ben er nu mee bezig, ze zijn echt leuk geworden en ben ook echt benieuwd hoe het straks op de instructieweek gaat!