Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WildWings schreef:Haha ik dacht ook 2000 per shoot, ik dacht al... wauw, dat is nog meer dan ikEn ik schiet altijd al redelijk wat. Tegenwoordig selecteer ik wel meteen op m'n camera wat strenger om ruimte te besparen en minder tijd nodig te hebben thuis, en 't overzetten naar de PC gaat toch ook makkelijker met minder foto's..
Suus (Suus_ was het toch? Oei, we hebben ook meerdere Suus-en op de meeting, dit wordt een namendrama), wat maf, ik heb een 400D gehad en het zou inderdaad moeten werken; handmatig een scherpstelpunt uitkiezen. Als je zegmaar de knop gebruikt die hier werd aangegeven en je selecteert de middelste zou je met het scrollwieltje geloof ik (weet even niet meer of het pijltjes of scrollwiel is op de 400D) gewoon rond moeten kunnen gaan tussen de verschillende punten.
Suus__ schreef:WildWings schreef:Haha ik dacht ook 2000 per shoot, ik dacht al... wauw, dat is nog meer dan ikEn ik schiet altijd al redelijk wat. Tegenwoordig selecteer ik wel meteen op m'n camera wat strenger om ruimte te besparen en minder tijd nodig te hebben thuis, en 't overzetten naar de PC gaat toch ook makkelijker met minder foto's..
Suus (Suus_ was het toch? Oei, we hebben ook meerdere Suus-en op de meeting, dit wordt een namendrama), wat maf, ik heb een 400D gehad en het zou inderdaad moeten werken; handmatig een scherpstelpunt uitkiezen. Als je zegmaar de knop gebruikt die hier werd aangegeven en je selecteert de middelste zou je met het scrollwieltje geloof ik (weet even niet meer of het pijltjes of scrollwiel is op de 400D) gewoon rond moeten kunnen gaan tussen de verschillende punten.
Kan ook rond gaan tussen de punten, maar kan er maar 1 kiezen. Als ik op 'OK' druk blijft ie op dat ene puntje staan en zodra ik dan mijn pijltjes toetsen weer gebruik is dat geselecteerde puntje, ongeselecteerd.
Snapje?
JAZZ4ff schreef:LisaDijk schreef:Ja maar niet te veel regelen is met zo'n groot aantal mensen echt niet te doen! dus er moet echt wel een planning komen
Ik maak vanavond wel een schema.
JAZZ4ff schreef:Rooster is klaar.
Vind je HIER.
Stuur vanavond de indeling per fotograaf op.
Frans
Bestand blijft tot 19 januari online.
Iedereen komt elkaar maar 2x tegen 1x voor de 1ste modelgroep en een 2de keer tijdens de 2de groep.