Ja, want Walibi vind ik heel leuk, maar ik ga het weekend daarna dus naar Londen (en er is uitverkoop dus ik wil shoppennnn ) en de week daarna ga ik naar Griekenland met een vriendin, en dat gaat ook niet goedkoop worden want als ik daar uit wil of zoiets moet ik dat zelf betalen van m'n ouders.
Hmm, dat is dan ook geen optie.. Kijk ik vind het op zich geen probleem om te gaan shoppen, maar wel als we met zo'n grote groep gaan als hier staat Dan wil iedereen een andere winkel in en dan krijg je op het eind toch dat sommige mensen toch niet de winkels in zijn geweest, waar ze juist zo graag in wilden enzo. Shoppen met een grote groep vind ik gewoon niet zo je-van-het
Captain_
Geplaatst: 27-01-11 18:42
Inderdaad.. shoppen met een grote groep is gewoon totaal niet relaxt! Voor een grote meeting vind ik dat eerlijk gezegd niet echt een optie
haha idd, zullen we verder gaan? nee, ik wil nog even kijken. hmmmm. kunnen we niet gaan lasergamen? dat is wel duur, maar heb ik nog nooit gedaan en lijkt me onwijs leuk! offf eerst ergens vroeg (goedkoop) gaan eten en dan naar een vroege film zodat iedereen op tijd naar huis kan?
Film en eten lijkt me inderdaad ook heel leuk! Misschien kunnen we dan kijken of degenen die niet meer laat naar huis willen bij iemand kunnen slapen? Dat zou ik op zich wel kunnen vragen aan m'n ouders, die hebben daar meestal geen problemen mee en ik heb een best grote kamer
Lasergamen wordt inderdaad ook weer wat prijzig, en aangezien dat het probleem was, lijkt dat me niet zo'n goeie optie (misschien wel voor een kleinere meeting?? )
Ergens wat eten en film kijken lijkt me dan wle een goed idee!!