JoycexLynn12 schreef:ik moet t nog verdienen ik moet het nog ergens vandaan zien te krijgen. hebben deze maand maar helft van mijn salaris gestort foutje...maar heb nu zeg maar niks meer
Miez schreef:ik krijg rond dan mn salaris wel..ik wil wel voor je betalen hoor willie!!Voor mij ook ? grapjuuuh
Sabbalicious schreef:Miez schreef:ik krijg rond dan mn salaris wel..ik wil wel voor je betalen hoor willie!!Voor mij ook ? grapjuuuhWelja
hhahaahahah inderdaad vooor iedddeereen ...nee hoor sorry..heb net een nieuw zadel gekocht sorry lisa
Bingelding schreef:JoycexLynn12 schreef:ik moet t nog verdienen ik moet het nog ergens vandaan zien te krijgen. hebben deze maand maar helft van mijn salaris gestort foutje...maar heb nu zeg maar niks meerarme jij!
Whahah , dat was wel een leuk idee van je Lisa !! Mies trakteert Willie , lees dat het allemaal goed komt, gelukkig en anders waren we daar met zijn alleen echt wel uit gekomen Nog even en dan is het de 20ste !!
ghe we hebben op tijd geboekt dames want ik krijg nu allemaal mailtjes binnen met verjaardagen voor de 20e
jeeejjj nog 1 weekjes woeehoeee!!!! O marin waarschijnlijk ga ik toch met eigen vervoer. meer info even via pb dames kan daar niks op het internet over kwijt namelijk Kan waarschijnlijk dan ook maar tot half tien blijven maar komt goed