Ik ben er om een uur of 4, half 5, als ik om een uur of 10, half 11 wegga heeft iedereen de gelegenheid gehad om me te zien, lijkt me lang genoeg

en geloof me, na een uurtje of 5 heb je echt genoeg van me gezien, vraag maar aan Fen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Billy schreef:Als ik jou keihard voorbij rijd?
Weinig kans om elkaar tegen te komen ben ik bang, ik rij altijd door de polder, dan komen we pas bij Utreg op hetzelfde traject
Billy schreef:Ik kom vrijdag de nacht uit, het weekend moet ik terugschakelen, dus daar heb ik even behoorlijk slaap voor nodig.
Ik ben er om een uur of 4, half 5, als ik om een uur of 10, half 11 wegga heeft iedereen de gelegenheid gehad om me te zien, lijkt me lang genoeg
en geloof me, na een uurtje of 5 heb je echt genoeg van me gezien, vraag maar aan Fen :D![]()
FennekeR schreef:Billy schreef:Ik kom vrijdag de nacht uit, het weekend moet ik terugschakelen, dus daar heb ik even behoorlijk slaap voor nodig.
en geloof me, na een uurtje of 5 heb je echt genoeg van me gezien, vraag maar aan Fen :D![]()
Whahahaaaa...... mag jij jokken?
TheSam schreef:Wij doen altijd op de heen en terugweg een bakkie bij de Mac
Dat is de Mac bij strand Nulde..
Dus wel even zwaaien en toeteren als je ons daar zie staan
TheSam schreef:Over 2 nachtjes is het ook nog kort hoor Fen
vanity schreef:brrr, ga alles vergeten, zal maar al beginnen pakken denk ik zo!
En hoe betalen jullie voor tanken in Nederland? met kaart of zijn het nog echte pompbedienden daar?