Ik heb de kaneelstokken gehaald. Morgen bij de bakker worstenbroodjes halen. Denk dat ik die gewoon in 3 stukjes ga snijden, anders is 1 worstenbroodjes zo'n hele maaltijd. En dan hoef ik er geen 30 te halen haha.
Dames, slecht nieuws. Manlief was gisteren jarig en er is me ten ore gekomen dat ze zondag om 4 uur een feestje gepland hebben. En om nu 5 uur op een dag in de auto te zitten, om 2 uurtjes bij jullie te zijn is me ook een beetje te veel van het goede...
XFiemoX
Geplaatst: 26-04-13 16:59
Niet nodig J loopt niet weg sterker nog hij houd mij altijd in de gaten zodra ik weg loop rent ie als een speer achter me aan hihi
EstherMe schreef:
Willen jullie polsbandjes voor de kleintjes die kunnen lopen? Heb ik hier liggen..kan je telefoonnummer op zetten
Ik ga het waarschijnlijk niet redden meiden:( Voel me hondsberoerd en heb wat te veel hooi op mn vork genomen afgelopen peroiode. (daarom ook ff terug getrokken uit andere topic).... Ik ga mn best doen, maar dacht laat het iig even weten.
Ik heb een plastic tasje vol plastic bordjes bestek ed
XFiemoX
Geplaatst: 27-04-13 08:15
Dames ik weet het even niet meer daarom vraag ik het hier toch maar even
Chorizo mag wel of niet in zwangerschap . Anders laat ik chorizo wel gewoon zitten dan weet ik het gewoon zeker, want ga nu naar de supermarkt omdat ik straks met J naar Zwolle ga.
Zo ik ben er ook gewoon nog bij, Tesca, kom je eerst nog bij mij of haar je Patricia op in Almere, want dan rij ik wel alleen hoor, geen probleem. Ik ga straks nog een kaasjes halen... Crackers enzo heb ik ook, maar dacht dat iemand anders stokbrood mee nam???? Als er dan nog iemand mee wil rijden vanaf Lelystad e.o. (als Tesca toch zelf rijdt) laat het mij maar weten....