Zo, even een klein schopje. Ik ga straks beginnen met foto's uit te zoeken om bij te bestellen, jammergenoeg mis ik nog wat foto's van fotografen, maar het is niet anders. Moeten namelijk ook wat foto's voor mijn moeder besteld worden, die is begin september jarig, mooi kadootje.
Aaah excuses voor alle vertraging, maar ik heb de foto's van iedereen eindelijk ook af!! Hebben we alleen een lijstje met mailadressen van alle modellen? Dat vind ik wat handiger dan via bokt sturen (ivm bijlages enzo, en niet iedereen zat ook op bokt geloof ik
Volgens mij had Pinkie de mail-adressen naar alle fotografen doorgestuurd? Ah wacht, in mijn mail-box zie ik wel een mail van iemand die een mail naar alle adressen heeft gestuurd, zal je die adressen wel even pb-en.
Present had haar been gebroken waarschijnlijk door een trap van een ander paard op de wei. en dit was niet meer te genezen. niemand had dit voorzien ik ook niet anders had ze daar uberhaupt niet gestaan. tussen die paarden. gelukkig hebben we nog een top tijd gehad.
van de mensen hier ook bedankt voor de pb's ik antwoord niet alles omdat het gewoon zoveel is.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 28-08-13 12:23
Dit heeft de meeting mij opgeleverd:
Met dank aan een extra bewerking van SSDesign!
Ik ben helemaal op die foto, ook al sta ik er niet op mijn voordeligst op (dikke reet die ik eigenlijk helemaal niet echt heb ) straalt de nonchalance er van af. Vriendlief is er ook helemaal blij mee, zijn "2 meisjes" op de foto.
En de kleur paars combineert ook mooi he? Helemaal zwart wit was niet mooi geweest op die muur, net dat paarse erin maakt het voor de slaapkamer helemaal af. Ik ben hartstikke blij dat je dat shirtje paars wilde maken.
Ik moet hem nog in een mooie lijst doen en ophangen haha
xJikke
Geplaatst: 18-07-15 14:15
Er wordt nu een nieuwe fotomeeting georganiseerd door mij en Lara van True Photographs speciaal voor stippelpaarden en dus Appaloosa's. Het is op zondag 20 september 2015 bij de Herperduinen. Mocht je geïnteresseerd zijn; meld je aan zou ik zeggen! [FM] [P] Stippelfotomeeting - Herperduin 20 September 2015