Ja lijkt me gaaf, heeft er iemand connecties? Ik helaas niet...
roosje78
Geplaatst: 25-03-13 17:40
Wanted2003 schreef:
Oh wauw jij noemt nu wel heel grote namen
Dat is Alex toch ook!
Lieuwkje_90
Geplaatst: 25-03-13 17:41
Ik ook niet, maar misschien moeten we het gewoon proberen? Ik ken Joyce wel een beetje.. Misschien kan ik via haar eens proberen? Dat zou gewoon mega zijn hé!
sharon_quiz
Geplaatst: 25-03-13 17:44
Als we haar nou even verwijzen naar de website van Alex met onze foto. Dan vraagt ze ons misschien wel te komen! In plaats van dat we haar moeten vragen
Lieuwkje_90
Geplaatst: 25-03-13 17:44
Ofwel moeten we bij Joyce beginnen en dan overgaan naar Anky die rijdt ondertussen ook GP met Wup.
Zelf vind ik een subtop instructeur ook wel leerzaam, die kunnen ook proefgericht aangeven wat graag gezien wordt. Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit.
Ik zou het ook leuk vinden om een keer naar de Efteling te gaan, heb nu met heel veel toch niet echt kunnen kletsen. Nieuwe clinic ook prima, bij Alex wat mij betreft, ik denk niet dat bij Anky of Bartels het gaat lukken met zo'n kleine groep, dan praat je over heel andere bedragen. Ik wil ook best bij iemand anders maar niet eender welke Subtopruiter, je kunt van iedereen wss wel iets leren maar ondertussen ben ik wat dat betreft wel wat kieskeuriger geworden in de loop van de jaren. Heb ook al clinics gereden waar ik alleen maar te horen kreeg welke oefening ik moest doen en dan zei diegene alleen maar dat het heel goed was, dat is leuk maar daar betaal ik niet voor, er is altijd wel iets te verbeteren. Aat van Essen wil ik ook nog wel graag eens bij rijden, heb verschillende clinics van hem gezien en die werkt ook heel erg op details, daar houd ik van. Coby van Baalen lijkt me ook wel interessant, al is het wss wel anders dan de manier waarop ik nu train, dat lijkt me wel leerzaam.
Ik vind alex echt prima hooor! Bartels & Anky is ook zeker gaaf, weet alleen niet of zij voor ons clinic willen geven.
Moeten we anders een apart topic maken van de Efteling?
horseyfries
Geplaatst: 25-03-13 18:39
Zoals ik op FB al zei, ik kan wel een workshop organiseren bij Bartels maar dan is het voor 70 deelnemers een hele dag met theorie en praktijk, eten en drinken, voor 70 euro pp, waarbij er dan ongeveer zes mensen mee kunnen rijden in twee clinicuren, de rest betaald evenveel maar leert door te kijken naar anderen, de theoretische informatie, en er is ook een demo met één van hun paarden.
Ik bedoelde eigenlijk een subtop jury o.i.d. Zelf heb ik ook al eens bij Johan Hamminga gereden en dat was ook heel bruikbaar. Joyce Heuitink doet het momenteel idd ook erg goed idd en over bijvoorbeeld Sander Marijnissen hoor je ook goede dingen. Aat van Essen lijkt me ook wel wat. Achja zoveel mogelijkheden! Als het wederom Alex wordt dan it is
roosje78
Geplaatst: 25-03-13 18:58
En mijn eigen instructrice: J.ean.nette Wo.lf.s of misschien haar man J.an?
Heey dames, dan moet het wel op hele korte termijn voor mij. Anders wordt het pas richting volgend jaar voor mij ben ik bang!! Zou ik wel heel jammer vinden.
Denk dat Jenny gelijk heeft dat het bij Bartels lastig wordt en bij Anky ook. Nog een keer naar Alex vindt ik ook super!!
De efteling heb ik me wel voor opgegeven, maar toen kon ik nog niet vertellen wat jullie nu wel al weten. Kan wel mee die dag maar mag denk ik zowat nergens in
beemst36
Geplaatst: 25-03-13 20:25
Anders kijken of Alex binnenkort nog een keer kan? Kunnen we nu op het gemakkie kijken voor iemand anders voor erna ofzo?