Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:SSDesign schreef:Als er nog een fotograaf nodig is, weet ik misschien ook nog wel iemand
Hopen op lekker weerWant vandaag was prut.
Kun jij vragen of die fotograaf zondag met ons mee wilt?
Bagheera_206 schreef:sanne_shelly schreef:En zo nodig heb ik nog wel een vriendin die sinds kort ook een camera heeft en graaaaaag wil oefenen(beter íets minder professionele ervaringsfoto's, dan minder foto's toch?
) hihi, en dan heb ik gezelschap voor in de auto, dus mocht er nog iemand afvallen... dan hoor ik t wel
Heel veel sterkte Lisa!
Zou jij willen vragen of die vriendin mee wil kan?
lovezico schreef:weer een probleem hier ); Geen trailer tot beschikking wel jeep(auto) & paps die kan rijden alleen geen trailer,Heeft er iemand een trailer te leen voor mij? Of dat ik mee kan rijden?Mij paps wilt rijden ;D
SSDesign schreef:Bagheera_206 schreef:
Kun jij vragen of die fotograaf zondag met ons mee wilt?
Als ik eerst mijn eigen vervoer rond heb, kan ik wel even kijken ja. Want ik ben echt afhankelijk van anderen. Mag zelf nog niet zonder rij instructeur in de auto rijden en mijn vriend moet werken zaterdag en zondag, dus die gaat dan niet om 8.00 opstaan vrees ik. En aangezien dat meisje ook geen rijbewijs heeft...
Zou leuk zijn als Vado mee kan
Amable schreef:Maar ik kan geen 2 paarden tegelijk begeleiden. Met Vado ga ik 100% aandacht nodig hebben en dan nog is het de vraag of er fatsoenlijke foto's uit kunnen komenMaar ik heb dan dus iemand nodig die Jauke begeleid. En omdat ik zelf ook blij wil zijn met de foto's wil ik dan wel graag een mooi plaatje, anders kan ik Vado beter thuis laten en alleen met Jauke gaan, dan kan ik zelf gewoon met hem op de foto
Jenny >http://amable.nl/index.php/media/video
lovecortana schreef:Oke mensen ik heb een probleem! (haha maak je maar geen zorgen ik kom gewoon hoor!)
Zou ik gewoon bij de rijfoto's in mijn zwarte wedstrijddekje komen? Het staat Cortana wel erg mooi of is een andere kleur leuker/vrolijker?
En dan kan ik evt. ook met zwarte peesbeschermers of bandages of gewoon lekker niks?
Help me!