Ik zou het fijn vinden als alle fotos binnen nu en 2 weken op de site staan, en hoop ook dat dat voor de fotografen haalbaar is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
r_oo_sj_e schreef:Nee dat is absoluut waar!!ga er van het weekend mee aan de slag
ook al zijn het geen kwalitatieve hoogstandjes..
Op welke site uploaden jullie ze eigenlijk? Doe zelf altijd eigenlijk photobucket maar die is vaak zo traag...
Lauke schreef:Ik weet niet of ik het ga halen.
Heb twee bestellingen voor showhalsters liggen die binnen nu en 2 a 3 weken af moeten.
Ook nog een aanvraag voor een betaalde shoot en ook nu even met pinksterconcours foto's zit ik even te klooien.
Ik zal het wel proberen, maar beloof niets
pinkie87 schreef:nou marjolein ik weet zelf niet of dit gaat lukken omdat ik donderdag op vakantie ga ik had 2 betaalde shoot die gingen even voor en daarnaast heb ik me dood gewerkt dus tjah het heeft even tijd nodig maar dan komt er wel wat
Citaat:
Marjoow schreef:Snap ik, maar niet elke fotograaf heeft examens toch? Ik snap heus dat niet iedereen zeeën van tijd heeft, maar er zijn nu nog maar 3 fotografen (inclusief mijzelf) die foto's op het forum heeft gezet, en we zijn inmiddels 2 weken verder.
Ik zou het fijn vinden als alle fotos binnen nu en 2 weken op de site staan, en hoop ook dat dat voor de fotografen haalbaar is