Hipar schreef:Hoooooiiii

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
andamoon schreef:Ik weet niet of het mogelijk is dat de fotografen de foto's die ze van Boy en Furby mogelijk hebben gemaakt, die eventueel per pb aan mij willen sturen ?
Ik zie heel veel foto's voorbij komen die werkelijk PRACHTIG zijn, maar heb helaas heel weining tijd om steeds weer alle posts NA te lopen of er foto's van Boy of Furby bij zitten.![]()
Het was een gelaagde dag met prachtig weer. Ik hopp dat er nog een aantal mooie foto's komen van Boy en Furby en dat die dan misschien naar mijn pbt gestuurd kunnen worden......
dvfotografie schreef:Haha joh ik denk dat we daar met zen 4-en zaten..ach was wel gezellig en knus
Ja, nu je het zegt (vleugels) maar toch vond ik hem wat hebben.
En nog eentje...denk dat dit de laatste is voor vanavond...
Nu Blue Belle...
Morgen ga ik ze ook allemaal (zo veel mogelijk) op het forum zetten met een link voor nabestellingen.
Mijn foto's mogen ook gebruikt worden voor het internet maar altijd zoals hier gemeld (verkleind en met naamsvermelding op de foto).
Wel even laten weten als je ze op een website plaats.
juffie69 schreef:dvfotografie schreef:Haha joh ik denk dat we daar met zen 4-en zaten..ach was wel gezellig en knus
Ja, nu je het zegt (vleugels) maar toch vond ik hem wat hebben.
En nog eentje...denk dat dit de laatste is voor vanavond...
Nu Blue Belle...
Morgen ga ik ze ook allemaal (zo veel mogelijk) op het forum zetten met een link voor nabestellingen.
Mijn foto's mogen ook gebruikt worden voor het internet maar altijd zoals hier gemeld (verkleind en met naamsvermelding op de foto).
Wel even laten weten als je ze op een website plaats.
hi hi die derde, ziet ze er heel stout uit, wat ze helemaal niet is![]()
De tweede vind ik heel gaaf!
Thanx