Ik moet me helaas afmelden voor de fotoschoot. Staan hier op stal een aantal fokmerrie's en wil geen risico's lopen.
Nessie
Geplaatst: 03-03-12 23:16
Hier staan geen fokmerries, maar ik wil ook geen risico's lopen wanneer het dodelijke virus nog actief is. (En dan mogen wij ook nog niet van stal af).
Dus voor mij is het nog onzeker.
NinaCharlie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-12 23:30
Rafiki, da's heel jammer
maar het is niet anders. Stom virus maar er mogen absoluut geen risico's genomen worden inderdaad
SplashIsLief
Geplaatst: 04-03-12 01:01
Helaas moet ik me afmelden als fotograaf. Er is iets belangrijks van mijn vereniging tussen gekomen waar ik als voorzitter niet onderuit kan. Erg jammer. Jullie heel veel plezier!
Kampioenschappen en al is ookal allemaal afgelasd.. Helaas.. Maarja, heb liever niet op wedstrijd gaan voor een tijdje dan dat er straks een dood paard op stal ligt.. Ik snap ook nog niet echt hoe mensen het risico durven te nemen om op wedstrijd te gaan..
Snap ik ook niet, en er zijn helaas ook mensen die alleen maar aanzichzelf denken... Ik las in het Rhinovirus topic dat er mensen die een paard op stal hebben staan met het virus ook gewoon op wedstrijd gaan Ze hadden gewoon meteen toen het virus hier in nijmegen was uitgebroken alle wedstrijden moeten stop zeggen want dan was het nu waarschijnlijk niet door heel nl geweest...
Even off topic , ik kon niet echt uit t rhino virus topic halen wat er tegen te doen valt, en hoe ze het kunnen krijgen,hoorde dat er niks aan te doen is lijkt me vreselijk, heb zelf een dragende Merrie .
Hee mensen, over drie weken staat deze meeting gepland. Wanneer wordt er besloten of het doorgaat, of dat het verzet wordt? (ivm Rhino uiteraard)
Persoonlijk zou verzetten mij het mooiste uitkomen, ik heb al ergens aangegeven dat 1 april heel moelijk gaat worden, hoewel dat nog steeds niet 100% zeker is. Uiteraard moet dit niet van mijn persoonlijke voorkeur afhangen, dat dan weer niet..
Kaaaren
Geplaatst: 05-03-12 11:53
margjex schreef:
.... alle wedstrijden moeten stop zeggen want dan was het nu waarschijnlijk niet door heel nl geweest...
Het is niet zo dat daardoor nu in heel Nederland gevallen zijn. Er zijn namelijk op verschillende plekken ook verschillende soorten. Dus die zijn onafhankelijk van elkaar ontstaan.
Het is nu nog beetje lastig in de toekomst kijken. Maar na een uitbraak duurt het na dat de paarden weer beter zijn ongeveer 3 weken voordat een bedrijf weer veilig wordt verklaard? Dacht ik ergens gelezen te hebben? Dus dan zouden we dat al nooit halen voor 1 april.
Ik heb pb gestuurd naar Nina voor overleg maar niks op terug gekregen..
NinaCharlie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-12 19:14
Hèhè daar ben ik dan, sorry.
Ik had een stukje voorbereid om te zeggen, ben dit kwijtgeraakt dus doe het even uit de losse pols :
Lieve fotografen en modellen,
i.v.m het Rhino virus gaan we de meeting inderdaad verzetten.
Nu zijn er twee opties: zondag 6 mei of zondag 10 juni. Waarom zo laat? Ik zit zelf eind april vol met meetings, mits die doorgaan i.v.m Rhino. Maar daarbij, heeft Lara het in mei heel erg druk, en Lara heeft me heel erg geholpen met het organiseren van de meeting. Hoe veel zin ik ook heb in de meeting, toch vind ik het niet fair tegenover Lara om zonder haar te gaan.
Nu ik nog niet weet wat ik wil doen, wil ik in ieder geval vragen aan iedereen van jullie, of jullie in een PB (NIET in het topic, dan wordt het veel te rommelig en onoverzichtelijk hier) jullie voorkeur-datum(s) willen doorgeven!
Edit: paarden die zich hebben afgemeld, zoals Riverdance van Rafiki, kunnen zich dan weer aanmelden, er is daar nog geen reserve voor uitgesproken, en Tweety kan natuurlijk ook gewoon mee. Het lijkt me wel handig als de fotografen gewoon hetzelfde blijven mits ze kunnen op de datum.