Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
*duimt heeeeel hard*
het is nog heel ver meis.. Neem je tijd rustig aan en de whatsapp, msn en de hele ratteplan staat open he

Roomz schreef:Even een vraagje, de camera's houden het wel uit in de kou met foto's maken? Ze gaan niet kapot/houden ermee op om het zo maar te zeggen?
. Ik heb vorig jaar lang bij -28 staan fotograferen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn batterygrip vast sloeg op een gegeven moment . Dit heb ik verholpen bij door van die handwarmers erom heen te zetten met elastiek. Werkt super!
ik had het pas voor na het weekend besteld!!
..

Devi_Angel schreef:Het is een sneeuw of geen sneeuw meeting hé. Dus als er sneeuw ligt gaat het gewoon door
Ik zit nu in de auto en het is best te doen
. Ik kwam vanochtend uit leeuwarden en het was chaos op de weg. Denk ook niet dat er niks voor niks meer dan 800 km file is 
Zoals elk jaar. Wegen zijn nu wel goed te doen er word druk geschoven en mega gestrooid en ze verwachten vanavond en morgen ook geen sneeuw meer als het goed is
. 's nachts strenge vorst en overdag matige vorst . EN nog beter overal staat een zonnetje bij
niet eens een wolkje erbij. Top 

CoronaLime schreef:Sterre is net op het pad van de stal onderuit gegaan, gewoon zo glad van de sneeuw
Niks ernstigs hoop ik? 

en hotshoe afdichting met waterpasje erin en LCD beschermingsplaatje 
Heb ik ook op mijn 400D
. Maar wat dacht je van de gebruiksaanwijzing
En dan aan het begin bij menu instellingen