Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinkie87 schreef:mmm ik weet nooit wanneer ik het verwachten ken maar het komt wel altijd super ogelukkig merk ik... vorige keer was hemelvaart
hier nog 1tje die t niet echt kan gebruiken idd op zo een dag....maja mogen we samen zeuren morgen
kan in ieder geval altijd genoeg troep meenemen boooo schreef:als het restaurant niet op loopafstand is, maar wel open, springen we met de lunch wel ff met z'n alle in iemands auto en dan crossen we dr ff heen
[/quote]
En kijken hoeveel Bokkers er in die Twingo van Inge passen!
[/quote]
zullen we dan duimen dat we oom agent op dat moment niet tegen komen
hmz camera nu nog 1 keer extra in de oplader heb em vandaag nog even gebruikt dus voor de zekerheid nog ff op de oplader ...kaartje is niet leeg want heb 4 gig dus kan iets van 1000 foto's schieten of meer en morgen nog ff gauw brood scoren en wat beleg en thermoskan bij moeders lief vandaan meenemen... Bagheera_206 schreef:NathalietjeB schreef:zullen we dan duimen dat we oom agent op dat moment niet tegen komen
Dan gaan we alleen voor het shot. Eens kijken hoeveel Bokkers er überhaupt in passen als Inge op de parkeerplaats staat met haar gele racemonster.
maar is wel gezellig knus hoor met ze alle in een twingo
Ze komen je ook helpen bij een lekke band.
:p maar dat duurt mij veelste lang dat ik t dan maar zelf doe hou niet van wachten 
NathalietjeB schreef:ja maar dat doet de anwb ook:p maar dat duurt mij veelste lang dat ik t dan maar zelf doe hou niet van wachten
Mn man ligt thuis ziek op bed met flinke koorts, dus die kan morgen de zorg voor onze dochter niet op zich nemen. Oppas is helaas ook geen optie. Ik kom wel, want ik wil het Madelief natuurlijk niet onthouden. Maar helaas moet ik mijn paardje thuis laten...