Ik heb een idee. Als iedereen nou eens een dropboxaccount aanmaakt, dan kunnen we daar alle foto's verzamelen. Ik zal mijne direct allemaal uploaden.
Daihyo
Geplaatst: 24-07-11 17:22
Lekker dan Roos...
Die flitser was wel ideaal ja. Met het weinige licht kom je met een 1.4 of 1.8 ook niet heel veel. Ja, met een iso op 1000 ofzo
Roos: kun je niet een album met alle foto's maken? Want die foto's alleen van mezelf word ik nog niet heel vrolijk van
Edit: 2 zielen 1 gedachte
Roosch
Geplaatst: 24-07-11 17:24
254 foto's.. Dat kan nog wel even duren.
Zodra ze geupload zijn, stuur ik de link door naar iedereen. Als de rest van de mensen die foto's heeft, het in dezelfde map zet kan iedereen rechtstreeks alle foto's zien.
Goeie flitser had ik ook wel te leen gehad Speedlight 430 EXII Wat is er mis met ISO 1000? Met die 30D heb ik daar geen problemen mee. ISO 1600 ook niet trouwens.
Eh, dat wil ik best, maar ik heb geen idee hoe..... Als je me uitlegt wat ik moet doen, zal ik er wel een foto ingooien (niet van de meeting, want die heb ik niet )
Is het niet veel handiger om gewoon een Picasa account aan te maken?
Roosch
Geplaatst: 24-07-11 18:04
Ik heb geen idee hoe, namelijk.
Je gaat naar de folder denk ik, en bij mij staat dan: "Upload" "New Folder" "Invite to folder" en nog wat dingen. Als je op upload klikt, kun je foto's toevoegen, maar heb geen flauw idee of jullie dat ook kunnen of alleen ik, als beheerder. Heb inmiddels wel gezien hoe ik een ander tot beheerder moet maken, dus ik heb nu ook wat macht. Muahahahaha.
Roosch
Geplaatst: 24-07-11 18:05
Amanda schreef:
Is het niet veel handiger om gewoon een Picasa account aan te maken?
Dat kan natuurlijk ook. Ben zelf gewend om met Dropbox te werken omdat ik dit een heel fijn programma vind. Je krijgt de foto's dan ook op groot formaat en ik vind het handig en snel.
Tis wel jammer dat je ze niet allemaal klein kan zien...ik zie alleen bestandsnamen...
Roosch
Geplaatst: 24-07-11 18:07
Jep, dankjewel! Het bevestigt mijn vermoedens; iedereen kan dus mooi foto's toevoegen.
Bella, heb je het programma zelf ook gedownload of niet? Bij mij zie ik rechts pop-upjes met 'file blabla is toegevoegd aan je map' en dan klik ik daar op, opent Windows Verkenner zich.