Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolienn schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-NPFWWQWA.jpg
Die blauwe is van mij (niet mn eigen inspiratie maargoed, ik vond dat voorbeeld zó leuk, hihi.) en die paarse is van mn moeder.
EngeltjeS schreef:Shanedow schreef:Hahah ja wist niet wat de naam daarvan was.. gingen met de vereniging strandrit maken vandaar
..
coooool
ik heb daar stage gelopen, en zomer gewerkt
Jolienn schreef:Ja een workshop volgen kost ongeveer 30 eu pp. maar opzich is het niet zo heel moeilijk. Je moet alleen ff die spulletjes een beetje hebben... Nu is marsepijn niet zo heel duur. Maar die uitstekertjes zijn wel wat prijzig ....
Shanedow schreef:Sence schreef:Ga je de 19e ook mee Shanedow? (sorry, weet je echte naam niet:+ )
Nou heb sinds ik het topic ontdekt heb nog niet echt de tijd gehad om bij te lezen
dus misschien kan je me even helpen met wat de bedoelling is de 19de? Sietske heet ik trouwens
EngeltjeS schreef:30 euro voor een workshop? Dat heb ik er wel voor over
Sence schreef:Shanedow schreef:Nou heb sinds ik het topic ontdekt heb nog niet echt de tijd gehad om bij te lezen
dus misschien kan je me even helpen met wat de bedoelling is de 19de? Sietske heet ik trouwens
Nou Sietske...(nu weet ik je naam
)
We gaan de 19e naar poolcafe big ben in leeuwarden, en daarna zien we nog even wat we gaan doen!