Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabszz

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 16:59

joehoe ???

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:10

whoehoee

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:44

jongens? leven jullie niet meer ofzo.... ?

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:40

Ik leef nog wel, ik had alleen deze week meer te doen dan alleen bokt :=

Iris, wat verschrikkelijk dat Bo een peesblessure heeft! :(:) ik hoop echt voor jullie dat blijkt dat het meevalt, en ik ga voor jullie duimen, maar wat ontzettend rot zeg! :(:)

Sabrina, ik rij nu L2. :)

Ik had dit weekend trouwens weer wedstrijd (jaja, alweer :') ik vind het gewoon heel leuk, en moet met black boy gewoon kilometers maken van mn instructeur, omdat hij op wedstrijd soms nogal kijkerig is :+ ) Ik had 183 en 192 en een 5e prijs! :)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:18

goed gedaan debbie!

k heb jou alleen helemaal niet op de lijst zien staan voor kamp :P of ik heb over je heen gekeken dat kan ook

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:46

haha, ik sta op de 2e pagina,volgens mij helemaal onderaan. :)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 14:57

Joehoe ik ben er weer!

Zoo tijdje weer geleden dat ik heb gereageerd!

Iniedergeval goed gedaan zeg Debbie! Jij gaat wel vaak op wedstrijd zeg *beetje jaloers* :o

Nou Libel krijgt komende weken maar vakantie, ik werk nu best wel veel, ik werk namelijk op de Pasar Malam! Ook wel bekend als de Tong Tong Fair, een Indonesische Fair op het malieveld in Den Haag. Super gezellig maar wel erg druk en vermoeiend (doe de bediening) dus heb niet zo veel tijd nu en volgende week begint mijn SE week (again) *zucht* dus Libel krijgt vervroegd vakantie!
Ik heb nog niks van de Knhs gehoord ;( ik hoop dat ik nog wat te horen krijg ...

Iniedergeval is hier niet zo veel boeiend gebeurd, ben niet op wedstrijd of iets dergelijks geweest dus lekker saai .. XD

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:03

Wie zou er graag bij mij in de les willen :)

Ik rij L2 met pony, en M1 met paard :P

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 09:41

Hoi hoi!

Ik ben er weer eens. Het is echt zo vervelend, ik kan niet reageren in topics op mijn eigen computer. Dus daarom ben ik er de laatste tijd niet zoveel.

Aankomende donderdag gaan we met Bo naar de kliniek in Wassenaar en dan horen we hoe ernstig het is. Het is waarschijnlijk zo dat ik niet mee kan op kamp, omdat wij dan nog aan het revalideren zijn. Toch hoop ik dat ik wel mee kan! Want ik heb mij er zooo op verheugd! Het zou het beste verjaardagscadeau ooit zijn (jaha, want ik ben volgende week vrijdag jarig!) Als ik dan wel mee kan/mag dan kom ik graag bij je in de les hoor Sabrina! Ik reed met mijn pony M1, dus dat komt dan wel overeen.

Groetjes! :)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:24

Niceee ik heb een maatje! haha
ik hoop wel dat je mee gaat hoor! maar is als bo niet goed is, geen andere pony die je mee kan nemen ??
ik neem ook niet mijn eigen pony mee... die is nu alweer een hele tijd kreupel en het is maar de vraag of het ooit nog goed komt... dus ik neem een pony mee van de vorige eigenaar van wianne, en wianne neem ik natuurlijk ook mee :D

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:44

Gezellig toch! :D

Ik wil ook graag mee, maar alleen met mijn eigen pony. Ik wacht eerst even op wat de kliniek zegt en dan maak ik mijn besluit, hoe en wat ik ga doen.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 16:38

Jeetje, zou erg balen zijn zeg, als je niet mee zou kunnen :(:) ik ga in ieder geval voor jullie duimen! :j

Sabrina, ik wil ook wel bij je in de les, als jij dat ook wil? :')
weet iemand trouwens naar welk adres je het formulier moet sturen? :oo

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:47

Oeh vervelend zeg Iris! Ik ga ook duimen voor je ! Wanneer krijg je het te horen?
Ik zou ook niet met een ander paard willen hoor, dat is toch weer anders .. (als ik mee mag, dat is nog de vraag ;( )

Ik krijg ondertussen wel spijt dat ik me heb over laten plaatsen, hoe meer ik hier post hoe meer ik jullie wil ontmoeten of zien ofzo in rl :P
Als ik met jullie mee zou gaan zou ik wel lager rijden dan jullie hoor :
Even denken B dressuur alleen gestart en weinig ervaring met springen en 0,0 met cross xD

Nou nog steeds niks gebeurd hierzo ik heb alleen een poging gedaan om Libel vrijheidsdressuur te leren, resultaat : ze kan geweldig goed de jambette maar verder komt ze nog niet xD
Heb een poging gedaan tot het buigen en het compliment, buigen gaat redelijk ( vraag me af hoe ik haar dat kan leren zonder onder haar buik te moeten hangen met een snoepje, want nu doet ze het alleen voorhet eten xd
Dus als iemand tips heeft om het compliment, buigen of iets anders aan te leren ik hoor het graag!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:41

Graag hoor debbie :D

Ik heb ook echt 0.0 ervaring met springen en cross xD heb het een paar keer gedaan.. en vind het echt super!!! maar moet zelf echt nog heeeel erg veel leren.. vooral qua houding enzo vind ik het nog wel wat moeilijk xD

En ik heb gister trouwens mijn puppy gekregen en het is echt een dondersteentje :P maar wel echt supre lief!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:48

Ik heb wel ervaring met springen (we sprongen redelijk veel op de manege) maar ik heb bijna geen ervaring met springen met Libel (behalve dat ze heel goed is in er langs te komen xD)
Met cross hebben libel en ik helemaal geen ervaring, maar het lijkt me wel echt heel gaaf!

Oh wat leuk Sabrina! Ik wil ook een puppy! Ik mag alleen geen omdat mijn vader geen dieren in huis wilt : konijnen en pony blijven buiten :+

Ik ga vanmiddag proberen een foto te maken van Libel haar jambette en har buiging (als het wat beter weer is, anders verzuipt mijn camera :})

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:15

Sabrina, ik hoorde dat mama mijn brief al op de post had gedaan :') Dus moet je gewoon maar even mijn naam op dat formulier zetten bij lesindeling, en dan zal ik er nog wel achteraan mailen ofzo. :)
En wat gaaf dat je een puppy hebt :D

Lianne, ik vind het ook wel heel jammer dat je sowieso niet met week 7 meegaat :(:) leek me echt heel gezellig om daar dan te meeten, en samen te rijden ofzo :+: En ik ben benieuwd naar de foto's van je vrijheidsdressuur :D

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 19:46

Is prima! ik heb het formulier nog steeds thuis liggen dus dat komt goed :D
Dan hoef je idd maar eventjes een klein mailtje te sturen en dan is het wss al goed :p

En ik ben ook wel benieuwd naar je foto's!!

Btw, Afbeelding

hihi lief he!
het zijn trouwens neefjes :)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:37

aaah wat een cuties :+: en dat hoofdje :+:

bah, ik heb zo'n drukke week voor school..
vandaag muziek voorspelen, morgen 2 proefwerken (inhalen en herkansen, en die herkansing red ik gewoon niet meer qua leerwerk.. :\ ) donderdag een presentatie, vrijdag LB opracht inleveren, mondeling betoog dat zwaar meetelt, CKV inleveren, en volgende week ook nog eens een proefwerk. en ik moet ook nog de komende 2 weken 3 boekverslagen maken := stress! en dan heb ik vandaag ook nog eens te horen gekregen dat mn vriendje het een goed idee vindt als we voorlopig uit elkaar gaan.. héél fijn.. :\ :(:)

sorry voor mn klaagpost. het moest er even uit.. :+

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 14:43

Wat een leuke puppy zeg Sabrina!

Ik heb geen leuk nieuws, ik ga niet mee op het kamp ;( . Bo heeft een blessure aan het check-ligament en het gaat 3/4 jaar duren voordat we weer op ons oude niveau terug zijn. Helaas. Ik wens jullie wel echt allemaal veel plezier!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 10:39

Ohh Iris wat vervelend! En ik wou net zo leuk nieuws vertellen ... ;(

Ik ben namelijk net gebeld door de KNHS en ik mag mee :\
Echt jammer zeg Iris! :(:)

SanneLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:04

Ik heb zooo veel zin in kamp! *\o/*
Aaah wat rot zeg Iris!

Ik heb nu proefwerkweek B-) , nou ik heb het echt GEHAD met school! :(

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:32

Hahaha zelfde kandidaat hier! Ik heb ook proefwerkweek en ik heb ook vreselijk veel zin in kamp!! :D

Ik mag gewoon mee!! :o ik sta de hele dag al te springen omdat ik mee mag .. :D
Maar blijf het wel echt vreselijk rot voor je vinden Iris! ;(

Nog 2 dagen en ik heb vakantie .. !! :D

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:44

Jeetje Iris, wat balen dat je niet meer mee kan :(:) Hopelijk komt het in ieder geval snel goed met Bo!

Lianne, wat leuk dat je mee mag! je zit wel in week 6 toch?

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:15

Ja helaas wel .. Ik ben dus een week eerder dan jullie!
Kan dan wel vertellen hoe het allemaal was xd

SanneLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:25

Jaa, laat anders een berichtje achter op de muur :=