opsturen zou ik niet doen. ik heb ooit via marktplaats een kaartje voor de trein gekocht en dat is ook nooit aangekomen. heb wel een deel van mijn geld teruggehad maar dan nog was ik 5 euro armer
biancaaatje
Geplaatst: 14-03-11 18:02
bij airmiles via site is het een eticket, is dus door te mailen, denk bij anwb ook overigens. Dat laatste kan je ook bij de anwb winkel halen. Dit zit hier overigens niet vlakbij
super ik hoop dat de efteling het snel bekent maakt.
xDramaQueen
Geplaatst: 14-03-11 21:32
biancailona schreef:
als het etickets zijn, zijn ze tuurlijk door te mailen
let wel goed op de nummers dan, je kan ze bijvoorbeeld 2x uitprinten, maar als er 2x het zelfde nummer is, geeft de scanner dat aan.. elke e-ticket heeft een eigen nr, ook uitkijken dus als je een e-ticket via mp koopt, kom je daar om te scannen issie al gebruikt...
E-tickets kun je vaak ook niet door mailen Heb ik wel eens gedaan om ergens anders uit te printen, kreeg ik een onleesbare code. Toen op eigen mail uit geprint en daar kreeg ik hem gewoon. Zit dus een beveiliging op
dan moeten we die tickets dus gewoon bij de efteling ophalen bij die gene waar we ze bij besteld hebben en daar gelijk betalen dan. als ze niet door te mailen zijn wat ook wel begrijpbaar is dan is dat de enige optie denk ik zo.
Zover ik begreep was de Efteling er mee bezig, Dus hoop dat ze opschieten.
Fem
Geplaatst: 14-03-11 21:42
E-tickets doormailen kan prima hoor ! Wij moeten dat altijd doen, aangezien mijn vaders computer een beveiliging heeft op zijn internet en het dus niet direct uitprintbaar is..