Met JPG standard 2626.
en met RAW 504.
RAW + JPG: 400
Als ik hem op RAW zet, ga ik het nooit redden denk ik ?

Of hoe doen jullie het indd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Mensen, hoeveel GB geheugen zou ik eigenlijk nodig hebben.
Ik schiet eigenlijk altijd in RAW+JPEG maar denk dat het slimmer is om alleen RAW te schieten
Heb 8gb, 4gb, 2gb & 1gb geheugenkaart
Of ga ik dat niet redden en moet ik eentje bijkopen?
SSDesign schreef:Dat komt overeen met 1400-2100 foto'sWow 2000 is wel heel veel. Ik maak er gemiddeld ong. 100-150 per paard en ik dacht dat ik veel foto's maakte...
JAZZ4ff schreef:SSDesign schreef:Dat komt overeen met 1400-2100 foto'sWow 2000 is wel heel veel. Ik maak er gemiddeld ong. 100-150 per paard en ik dacht dat ik veel foto's maakte...
In mijn kamera's kan ik apparte mappen maken, voor ieder model 1 map (volgens mij kan ieder kamera dat).
Neem zelf een lmage tank mee, dat is een mini external hardeschuif waar ik mijn kaarten leeg kan gooien.
Frans
LisaDijk schreef:Queelens schreef:Mensen, hoeveel GB geheugen zou ik eigenlijk nodig hebben.
Ik schiet eigenlijk altijd in RAW+JPEG maar denk dat het slimmer is om alleen RAW te schieten
Heb 8gb, 4gb, 2gb & 1gb geheugenkaart
Of ga ik dat niet redden en moet ik eentje bijkopen?
op mijn 16GB kaartje gaan 600 foto's, op mijn 32GB het dubbele, mijn foto's zijn ong. 25mb per stuk, en ik hou er niet van om continue mijn kaartje te moeten legenmaar aan de 8 en 4 gb moet je wel genoeg hebben denk ik! en anders neem je voor de zekerheid nog een 2 gb mee!