Ohja het weekendje bij Iloon Dit is echt een super drukke maand gewoon niet normaal meer Marloes ik kan ook echt niet tegen enge films, ik zal dat zenga wel weer meenemen
Sani schreef:Hoezo superdruk? Ik heb aardig wat meetings staan voor deze maand San dat was het idee erachter Ik ga wel gewoon Bambi of de Lion King kijken die zijn zielig genoeg voor mij
Sani schreef:Haha JAEn dan omgooien op het moment dat het net spannend wordt. *flashbacksNee, want dan schrik ik..
Nanne schreef:Sani schreef:Haha JAEn dan omgooien op het moment dat het net spannend wordt. *flashbacksNee, want dan schrik ik.. Staan wij weer voor de ramen te lachen....
Omg San jij moet je haar blont verven Als ze aan de deur 1 euro duurder zijn dan zijn ze online 1 euro goedkoper dan aan de deur
Dan moeten we even gaan stemmen welke we willen!Alice in Horrorland ;*The Villa!*Eddie's Funhouse*Psycho Shock*
Nanne schreef:Dan moeten we even gaan stemmen welke we willen!Alice in Horrorland ;* San* Nans* The Villa!* San* Nans*Eddie's Funhouse*Psycho Shock*
Nanne schreef:Dan moeten we even gaan stemmen welke we willen!Alice in Horrorland ;* San* Nans* LindaThe Villa!* San* Nans* LindaEddie's Funhouse*Psycho Shock*kaartjes maar kopen dan?
Daan gaat er mee naar 1 denkt Daan zo Ben helemaal geen spookhuis persoon dus denk dat dit al meer dan genoeg voor mij is