Reageer zo nog even uitgebreid op de reactie van Ponyparadijs ,want dar ben ik het met een aantal dingen niet mee eens ,maar de rest is duidelijk
Thanks vor de uitleg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:Prima is alles duidelijk
Reageer zo nog even uitgebreid op de reactie van Ponyparadijs ,want dar ben ik het met een aantal dingen niet mee eens ,maar de rest is duidelijk
Thanks vor de uitleg
Essie73 schreef:Heb niet het hele topic door gelezen, sorry.
Is er echt al een concreet plan voor deze rit? Datum/plaats?
Ik ben niet zo van het meedoen van dit soort ritten, maar voor Pink Ribbon doe ik het graag (persoonlijke reden) Zou dus graag meer willen weten en me aan willen melden.
xDeems schreef:ponyparadijs schreef:Maar wij vragen geen sponsering aan Pink Ribbon hoor Deems.
Oke, maar volgensmij mag je niet eens met hun logo rijden zonder toestemming, en je krijgt alleen maar toestemming daarvoor als het minimaal 25000 euro oplevert.. Zoiets was het.
kayacratzo schreef:Het is natuurlijk niet verplicht he! Voor ons is het veel belangrijker dat je komt en geld geeft aan het goede doel, dan dat je in het roze komtIk heb helemaal niets roze
Ja, een roze borstel maar dat kan ik moeilijk in de manen hangen..
Daar moet ik even wat op verzinnen dus..
Just_Sannee schreef:Lijkt me wel dat dit mogelijk gemaakt kan wordenKunnen mensen met Shetjes eigenlijk ook mee?
Dus gewoon mee wandelen zegmaar? (wel natuurlijk in het roze)
En de mensen die mennen?
corientjuhh schreef:Hmm ik ben wel benieuwd naar de link van dit topic. Niet handig als twee dingen door elkaar heen lopenIk zie nu een topic waar je je kan opgeven?
Of is dat voor een meeting van te voren om elkaar te leren kennen ofzoo
Het zou toch in drenthe worden gereden?
Dat lijkt me ook makkelijk voor de mensen uit overijssel
NoaSky schreef:Jeetje daar staat inderdaad heel wat 'verkeerde' informatie in!!Citaat:Zuid Holland, Brabant en Groningen. Precieze locaties zijn nog niet bekend, maar we zijn momenteel aan het polsen hoeveel animo er is voor zo'n rit. Er zal inschrijvingsgeld gevraagd worden, dit zal of 7.5 euro worden, of 10 euro. Ook is het de planning dat er stands komen van Pink Ribbon, maar dat moet nog allemaal geregeld gaan worden.
Waarom 3 locaties? Zo hopen we zoveel mogelijk bokkers te kunnen bereiken om mee te rijden.
De ritten zullen waarschijnlijk 30 kilometer worden, met 3 stops tussendoor. Er wordt ook rekening gehouden met de menners onder ons, zodat die ook mee kunnen.
De provincies kloppen niet, de prijzen zijn nog niet bekend. De ritlengte klopt niet, het aantal stops klopt niet (is ook nog niet bekend!) stands van pink ribbon is nog niet bekend.
edit: dus vandaar, stop alsjeblieft met speculeren.
Het is echt geweldig dat iedereen mee wil doen en denken. Maar het is gewoon niet handig dat er dingen worden
gezegd die niet kloppen, aangezien mensen daardoor verkeerde aannames gaan doen.
Waar die mensen niets mee opschieten, en wij ook niet omdat wij het elke keer moeten ontkrachtigen.
Dus ga vooral door met het bekend maken en mensen vragen en wacht ff af tot wij meer nieuws hebben.
Just_Sannee schreef:Rood en roze moet wel uit elkaar te houden zijn toch?mijn vraag was ivm de verwarring met het rode lintje die je in de staart van het paard doen als je paard schopt
Elin_ schreef:Waarom wil je deze info allemaal nu weten? Heb geduld en het wordt bekend gemaakt zodra en meer duidelijkheid is (en toestemming). Geduld is een schone zaakNou wat is er nu allemaal duidelijk ?
Hebben we al antwoord van Pink Ribbon of de gemeentes?
De data was 15 mei.
De plaatsen ?
Hoe en wie gaan blokken.
Waar komt het geld vandaan om kraampjes , Shirt etc van te kopen?
Hoe gaan we het doen met inschrijvingen?
Wat word de route?
Robin schreef:Mee eens.@Elin_ Ik snap dat je wil weten hoe en wat, maar we hebben ervoor gekozen om gewoon niks vrij te geven. Zodra wij dit zouden doen, zou voor ons het overzicht helemaal zoek zijn, en het is al een hoop werk.
Ik vind overigens de manier hoe je ons aanspreekt vervelend overkomen, we zijn echt kei hard ons best aan het doen.