Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:01

Prima is alles duidelijk
Reageer zo nog even uitgebreid op de reactie van Ponyparadijs ,want dar ben ik het met een aantal dingen niet mee eens ,maar de rest is duidelijk

Thanks vor de uitleg :)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:03

Elin_ schreef:
Prima is alles duidelijk
Reageer zo nog even uitgebreid op de reactie van Ponyparadijs ,want dar ben ik het met een aantal dingen niet mee eens ,maar de rest is duidelijk

Thanks vor de uitleg :)

Graag gedaan, we willen niemand voor het hoofd stoten ;)

Maar als we dingen naar buiten gaan brengen die nou eenmaal nog niet goed zijn kunnen wij alles weer recht breien en wordt er verkeerde informatie verspreid!
We zouden ook liever al veel meer naar buiten brengen, maar dit gaat nu eenmaal nog niet :)

Ik hoop trouwens dat de uitleg een beetje goed was en anders horen we het wel :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:28

Het was prima ;) Als ik meer vragen heb neem ik aan dat die gewoon hier gestelt kunnen worden?

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:32

maar natuurlijk mogen vragen altijd gesteld worden. En zodra mogelijk zal hier ook antwoord op gegeven worden. Wij hopen dat jullie kunnen accepteren dat wij echter niet alles direct kunnen bekendmaken zoals al vaker genoemd.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 23:33

Vragen mogen altijd gesteld worden, hier in dit topic of via een pb naar mij of een van de andere organisatieleden mag ook :)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 09:57

Als je vragen hebt staan wij altijd open om die te beantwoorden, maar inhoudelijk kunnen we gewoon nergens op in gaan zoals de andere mensen van de organisatie al gemeld hebben.

@Elin_ Ik snap dat je wil weten hoe en wat, maar we hebben ervoor gekozen om gewoon niks vrij te geven. Zodra wij dit zouden doen, zou voor ons het overzicht helemaal zoek zijn, en het is al een hoop werk.
Ik vind overigens de manier hoe je ons aanspreekt vervelend overkomen, we zijn echt kei hard ons best aan het doen.

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 11:59

ponyparadijs schreef:
Mee helpen met sponsoren? Wat bedoel je daarmee Deems?

sponseren bedoel ik, sorry,

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:09

Maar wij vragen geen sponsering aan Pink Ribbon hoor Deems.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:11

Heb niet het hele topic door gelezen, sorry.

Is er echt al een concreet plan voor deze rit? Datum/plaats?

Ik ben niet zo van het meedoen van dit soort ritten, maar voor Pink Ribbon doe ik het graag (persoonlijke reden) Zou dus graag meer willen weten en me aan willen melden.

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:31

Essie73 schreef:
Heb niet het hele topic door gelezen, sorry.

Is er echt al een concreet plan voor deze rit? Datum/plaats?

Ik ben niet zo van het meedoen van dit soort ritten, maar voor Pink Ribbon doe ik het graag (persoonlijke reden) Zou dus graag meer willen weten en me aan willen melden.

Als je even 1 blz terug leest staat daar alles, waar de organisatie momenteel mee bezig is, wat er al bekend is,
en alles wat we nu al weten. Wat nog niet zo veel is.
Ik ben te lui om alles nog een keer te typen :o

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:37

gelijk heb je, ga meteen even lezen, dank je!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 23:21

ffe een korte vraag wat het alleen voor mensen op het paard of ook voor mensen die met shetter wandelen of karretje?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 03:10

Er komt zeker een menroute.

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:28

ponyparadijs schreef:

Oke, maar volgensmij mag je niet eens met hun logo rijden zonder toestemming, en je krijgt alleen maar toestemming daarvoor als het minimaal 25000 euro oplevert.. Zoiets was het.

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:31

xDeems schreef:
ponyparadijs schreef:

Oke, maar volgensmij mag je niet eens met hun logo rijden zonder toestemming, en je krijgt alleen maar toestemming daarvoor als het minimaal 25000 euro oplevert.. Zoiets was het.

Er is een brief op de post om toestemming te vragen. Hier zijn we op aan het wachten. Het logo mag je idd niet zomaar gebruiken.

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:03

Wat een ongeduldigheid mensen! Ik betrap mezelf er ook op hoor dat ik alles wil weten maar dat een beetje moeilijk als er niks bekent is :+

Ik zou zeggen laat deze mensen lekker alles regelen wat ze moeten regelen en we horen het allemaal nog wel! Ik hoop dat de website dan ook snel de lucht ingaat zodat we ons allemaal kunnen opgeven! Ik denk dat jullie een hoop mensen enthousiast hebben gekregen! En ik hoop dat er nog vele volgen. Misschien dat wanneer alles bekent is jullie op de beginpagina een stukje mogen posten zodat iedereen het ziet? Ik kan me voorstellen dat er nog veel meer mensen willen doen maar niets van deze rit afweten.. En meestal kijken veel mensen gewoon naar het 'nieuws'op de pagina zeg maar. Weet niet hoe ik het beschrijven haha.

Ik zeg ga zo door en we houden jullie in de gaten! :D

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:37

kayacratzo schreef:
Ik heb helemaal niets roze :(
Ja, een roze borstel maar dat kan ik moeilijk in de manen hangen..
Daar moet ik even wat op verzinnen dus..
Het is natuurlijk niet verplicht he! Voor ons is het veel belangrijker dat je komt en geld geeft aan het goede doel, dan dat je in het roze komt ;) Als het niet lukt hoef je ook geen extreme dingen te ondernemen of speciaal aan te schaffen voor alleen deze rit hoor ;) Maar dat is natuurlijk helemaal aan jezelf.

Just_Sannee schreef:
Kunnen mensen met Shetjes eigenlijk ook mee?
Dus gewoon mee wandelen zegmaar? (wel natuurlijk in het roze :+ )
En de mensen die mennen?
Lijkt me wel dat dit mogelijk gemaakt kan worden :j

corientjuhh schreef:
Ik zie nu een topic waar je je kan opgeven?
Of is dat voor een meeting van te voren om elkaar te leren kennen ofzoo
Het zou toch in drenthe worden gereden?
Dat lijkt me ook makkelijk voor de mensen uit overijssel
Hmm ik ben wel benieuwd naar de link van dit topic. Niet handig als twee dingen door elkaar heen lopen :7 Is dat topic gemaakt door één van deze organisatie?

NoaSky schreef:
Citaat:
Zuid Holland, Brabant en Groningen. Precieze locaties zijn nog niet bekend, maar we zijn momenteel aan het polsen hoeveel animo er is voor zo'n rit. Er zal inschrijvingsgeld gevraagd worden, dit zal of 7.5 euro worden, of 10 euro. Ook is het de planning dat er stands komen van Pink Ribbon, maar dat moet nog allemaal geregeld gaan worden.
Waarom 3 locaties? Zo hopen we zoveel mogelijk bokkers te kunnen bereiken om mee te rijden.

De ritten zullen waarschijnlijk 30 kilometer worden, met 3 stops tussendoor. Er wordt ook rekening gehouden met de menners onder ons, zodat die ook mee kunnen.

De provincies kloppen niet, de prijzen zijn nog niet bekend. De ritlengte klopt niet, het aantal stops klopt niet (is ook nog niet bekend!) stands van pink ribbon is nog niet bekend.

edit: dus vandaar, stop alsjeblieft met speculeren.

Het is echt geweldig dat iedereen mee wil doen en denken. Maar het is gewoon niet handig dat er dingen worden
gezegd die niet kloppen, aangezien mensen daardoor verkeerde aannames gaan doen.
Waar die mensen niets mee opschieten, en wij ook niet omdat wij het elke keer moeten ontkrachtigen.

Dus ga vooral door met het bekend maken en mensen vragen en wacht ff af tot wij meer nieuws hebben.
Jeetje daar staat inderdaad heel wat 'verkeerde' informatie in!! :\ Hopelijk stopt het en blijven mensen bij dit topic en het Update topic.

Just_Sannee schreef:
mijn vraag was ivm de verwarring met het rode lintje die je in de staart van het paard doen als je paard schopt ;)
Rood en roze moet wel uit elkaar te houden zijn toch? ;)

Elin_ schreef:
Nou wat is er nu allemaal duidelijk ?

Hebben we al antwoord van Pink Ribbon of de gemeentes?
De data was 15 mei.
De plaatsen ?

Hoe en wie gaan blokken.
Waar komt het geld vandaan om kraampjes , Shirt etc van te kopen?
Hoe gaan we het doen met inschrijvingen?

Wat word de route?
Waarom wil je deze info allemaal nu weten? Heb geduld en het wordt bekend gemaakt zodra en meer duidelijkheid is (en toestemming). Geduld is een schone zaak ;)

Robin schreef:
@Elin_ Ik snap dat je wil weten hoe en wat, maar we hebben ervoor gekozen om gewoon niks vrij te geven. Zodra wij dit zouden doen, zou voor ons het overzicht helemaal zoek zijn, en het is al een hoop werk.
Ik vind overigens de manier hoe je ons aanspreekt vervelend overkomen, we zijn echt kei hard ons best aan het doen.
Mee eens.

@ Mirka: bedankt voor deze toffe reactie :)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:56

ben benieuwd wanneer we reactie krijgen van pink ribbon, ik hoop snel :D

Word het updatetopic heropend?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:03

We wachten af maar we hopen van wel ;)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:04

sabine, dat andere topic is niet gemaakt door iemand van de organisatie. Staat ook alleen maar verkeerde info in. Heb al getemd of hij niet op slot kan, we hebben hier nu niks aan en de verkeerde info wordt verspreid :n

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:15

Ik heb toch besloten te gaan enten. Niet voor deze rit, maar deze rit heeft mij wel aangezet tot het verdiepen in het inenten, omdat ik eerst eigenlijk nooit mee bezig was.. Maargoed er is dus wel een kans dat ik alsnog mee kan doen..

Vraagje aan de organisatie. Zijn jullie van plan 1 afstand te plannen, of meerdere? :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:16

Ik wil me niet opdringen en heb heus wel geduld om even te wachten :o
Maar ik ben inderdaad benieuwd of jullie meerdere afstanden gaan plannen, en of jullie ook onderscheid maken in mensen die van wilde ritten (veel galop xD) houden en mensen die liever een wat rustigere rit rijden?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:22

Er is wel bekend dat er meerdere ritten komen ;) Meer kunnen wij daar alleen niets over zeggen ;)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:26

Oke :)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:31

weten jullie wanneer jullie antwoord krijgen van pink ribbon?