http://www.canal.nl/ne/product.php?pr_i ... theme_id=2das wel leuk opzig!alleen das inamsterdam.. maar volgens mij hebben we die ook in utrecht
Hmm. Ik moet nog wel paardrijden voordat we weg gaan.En ik dacht dat Jenni dr rapport moest halen oid.
Dus als we rond een uur of 3 afspreken. Dan nemen we de waterfiet om half 4.En willen we een uur of anderhalf uur. Bij anderhalf uur krijg je een hele route mee enzo. Dat vind ik persoonlijk wel leuker.
Anders bij...eugh, de bussen daarzo beneden. Waar de tram stopt. Met die leuke blauwe lichtjes (ik wil die!!)
Ehm. Als de eerste dan zegt wanneer die weggaat. Dan kunnen we uitrekenen wanneer we op t station moeten staan.
als we nou allemaal in het eerste stuk van de tram gaan ARCH ik snap niets van die connexxion site..de tram van hoelaat nemen we?
ik stap als laatste in .. tenminste, van ijsselstein wie moest zn rapport ookalweer ophalen? als die even zegt hoelaat ze klaar denkt te zijn .. dan kunnen we t afspreken..maar dat lees ik morgen wel wantik ga nu echt mnbed opzoeken