truste voor de latelingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaestroE schreef:Ik heb zo'n idee dat ik het best goed heb gedaan met de krabbeltjesnu morgen ochtend op het dorp nog
truste voor de latelingen
xNirvje schreef:Elaine schreef:Dames en heren:
- Cap op
- 2 aan 2, geen geslinger!
- Alleen te paard, fiets of lopen. GEEN AANGESPANNEN COMBINATIES
- Netjes gedragen
- Alleen stappen
- Gedraag je volgens de verkeersregels
- Houd voldoende afstand
- Wees beleefd tegen elkaar en andere weggebruikerss
vaste voorruiters: Esmeralde en Palma 1994??
Tulandro en ik vast achteraan?
De rest: 2 aan 2 rijden en stappen!!
Zég, ik heb een ''kleine'' pony.. zijn er nog meer kleinere naast wie ik kan lopen??
Smookey schreef:Had vandaag vergadering en bij de rondvraag heb ik ze allemaal het formulier onder hun neus geduwt. Ze zaten eerst heel raar te kijken, maar wel allemaal getekend hihi. 's avonds nog naar de sauna geweest en het personeel daar ook even laten tekenen. Heb er dus wel een paar ook.
Tot morgen hoop dat mijn knollie zich netjes heeft gehouden, had hem ook gewassen.
Doei doei truste allemaal
Elaine schreef:* Was om half 6 klaarwakker ivm zenuwen
Palma1994 schreef:[***] schreef:* Was om half 6 klaarwakker ivm zenuwen
![]()
![]()
Ik om 07:00 maar eigenlijk door de meiden hier anders had ik nog wel een uurtje kunnen slapen.
Ik heb al een aantal handtekeningen en ik hoop dat onze stalgenoten ook allemaal even getekend hebben.
Ik ga straks meteen mijn zadel uitproberen want die zijn ze weer op maat wezen woensdag maar nog geen tijd gehad ermee te rijden.
Tot strakkiesssssssssssss
ilovepebbles schreef:2 heuvelenpark bij keizerswaard..
waarop moet je die handtekeningen doen dan
Elaine schreef:ilovepebbles schreef:2 heuvelenpark bij keizerswaard..
waarop moet je die handtekeningen doen dan
Is daar ruimte voor ruiterpaden?
ilovepebbles schreef:ik neem me digitale foto camera meemaar die batterijen gaan echt zo snel op
neem wel een heel pakje mee
Smookey schreef:Goedesmogges allemaal. Nou de dag der dagen ben benieuwd wat het gaat worden vandaag!!
Het weer ziet er redelijk uit dus hopen dat het zo blijft of nog beter wordt.
[***] hoop dat al je mails hun vruchten af gaan werpen en dat er wat media aandacht is!!
Mensen tot zo...