Dat is best wel een leuk idee. Iedereen heeft natuurlijk een leuk idee wat leuk is voor op de foto.
Het is denk ik wel een heel gepuzzel

Wat misschien ook wel kan, is dat je 's middags met iemand anders fotografeert

Is maar een idee hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifeofmarit schreef:Er is een ochtend en een middag groep, paarden draaien door zodat elke fotograaf foto's kan maken!
Zo komt elk paard bij elke fotograaf aan de beurt
Nadineex schreef:Ochtendgroep
KirstenVosje schreef:Oke, even kijken hoor!
- Waar houden we de meeting?
- Welke mensen hebben nog niets of weinig van zich laten horen en/of moeten nog bepaalde informatie krijgen over pb?
- Wanneer moet de ochtendgroep aanwezig zijn? Wanneer moet de middaggroep aanwezig zijn?
- Ik neem aan dat een aantal fotografen al aanwezig zijn voordat de 1e paarden komen, zodat er even prikpaaltjes gezet kunnen worden, nog even de laatste dingen doornemen etc.
- Gaan wij als fotografen ook nog met z'n allen even een boterham eten? Aangezien we onze lunch anders moeten missen?
- Is het misschien ook een idee om grotere groepen te maken? Want nu moeten we 4 gebieden 'afzetten' dat is ten 1e niet handig ivb met de hoeveelheid prikpaaltjes, en we hebben dan erg veel ruimte nodig, want dan hebben we 4 stukken nodig die een flink end uit elkaar liggen, want anders komen er paarden op de achtergrond van andere foto's zegmaar.
- Wat zijn nou de precieze regels over het afleveren van de foto's? Qua tijd, grootte, copyright, etc![]()
Dat was mijn vragen invasie
Nadineex schreef:Juangi schreef:
14 oktober, Burgum of Bakkeveen???
Modellen
Samanthaaaaa met Amigo | kan de hele dag | komt te paard | kan in Burgum & in Bakkeveen
Dannielover/xDebora met Alamo | kan alleen in de middaggroep | komt met auto en trailer | Kan in Burgum & in Bakkeveen (Burgum is dichterbij)
Lifeofmarit met Sil | kan de hele dag | komt te paard | Kan in Burgum & in Bakkeveen
Sorsie met Wonder | kan de hele dag | komt met auto en trailer | kan volgens mij in Burgum & in Bakkeveen
Nicole_Hetty met Vos | kan de hele dag | komt met auto en trailer | kan volgens mij in Burgum & in Bakkeveen
QueenE | kan alleen in de ochtend | komt met auto en trailer? | Kan in Burgum & in Bakkeveen (Burgum is dichterbij)
7. Juangi Kan alleen smiddags | komt lopend/fietsend
8. loveulla94 OVB
Fotografen
Nadineex | Komt met de bus vanaf Leeuwarden station | Kan Burgum & Bakkeveen
KirstenVosje | Komt vanaf Dronrijp met de trein naar Leeuwarden, en gaat vanaf Leeuwarden station met de bus | Kan Burgum & Bakkeveen
EmmyJoycee | Komt naar Leeuwarden station, en gaat vanaf Leeuwarden station met de bus | Kan Burgum & Bakkeveen
Elvi_Elisa | Komt vanaf Groningen met de trein naar Leeuwarden, en gaat vanaf Leeuwarden station met de bus | Kan Burgum & Bakkeveen
MXLISSA | Komt met de bus vanaf Leeuwarden watertoren, maar kan ook vanaf Leeuwarden station | Kan alleen Burgum
Roomz (ovb) | Gaat ook met de bus?? | Kan Burgum & Bakkeveen???
_Daniella | Kan alleen als er niet genoeg fotografen zijn | Kan Burgum & Bakkeveen???
RESERVE Essy87 | Met de bus of auto?? | Kan Burgum & Bakkeveen???
RESERVE Fair | Met de trein vanaf Franeker, en gaat vanaf Leeuwarden station met de bus?? | Kan Burgum & Bakkeveen
lifeofmarit schreef:Dan niet
Weet niet hoe Oenkerk eruit ziet en of je daar ook een vergunning voor moet hebben. Iemand daar ooit geweest?
Nadineex schreef:Alleen ik raak echt in de stress en word gewoon spontaan chagrjinig als ik weer moet postten blablabla omdat zondag al de meeting is en we nog steeds geen plek hebben..