Ik snap ook wel dat er mensen zijn die afhankelijk zijn van vervoer van anderen. Niet iedereen heeft auto of kan er een lenen. Als model is het vaak nog lastiger om ook nog een een trekhaak en trailer te hebben om te kunnen gebruiken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Veel Friezen, mooie tinkers, mooie kwpners, knappe pony's en mijn persoonlijke favoriet: een hele gave drumhorse achtig iets! Zal ik die eerst proberen en daarna anders een totaal bruine kruising volbloed? Heel mooi dier, briljant koppie!
Amable schreef:Aangezien ik toch met Jauke kom zou ik kunnen kijken of ik Vado ook mee kan nemen. Dan moet ik alleen iemand mee hebben die met Jauke model wil staan en eventueel Vado vast kan houden en beide paarden dus ook kent. Ik ken wel iemand die dat kan, mijn oude verzorgster, maar ik weet niet of die zondag kan. Ik durf alleen niet te zeggen of Vado zich enigzins gedraagt, hij kan zich vreselijk opfokken over vreemde paarden, maar ik merk wel dat het voorjaar voorbij is en we de zomer in gaan, hij is wat gematigder als een aantal weken geleden.
Amable schreef:Amable schreef:Aangezien ik toch met Jauke kom zou ik kunnen kijken of ik Vado ook mee kan nemen. Dan moet ik alleen iemand mee hebben die met Jauke model wil staan en eventueel Vado vast kan houden en beide paarden dus ook kent. Ik ken wel iemand die dat kan, mijn oude verzorgster, maar ik weet niet of die zondag kan. Ik durf alleen niet te zeggen of Vado zich enigzins gedraagt, hij kan zich vreselijk opfokken over vreemde paarden, maar ik merk wel dat het voorjaar voorbij is en we de zomer in gaan, hij is wat gematigder als een aantal weken geleden.
Voor de mensen die Vado niet kennen:
[ Afbeelding ]
sanne_shelly schreef:En zo nodig heb ik nog wel een vriendin die sinds kort ook een camera heeft en graaaaaag wil oefenen(beter íets minder professionele ervaringsfoto's, dan minder foto's toch?
) hihi, en dan heb ik gezelschap voor in de auto, dus mocht er nog iemand afvallen... dan hoor ik t wel
Heel veel sterkte Lisa!