Klis schreef:oeew clijn ik heb er echt zin in we gingen wel pasta a la amarens maken toch? dan maak ik wel piepende bonen Gingen we ook zelf koken dan ? Mn moeder vroeg wat jullie wouden eten zodat meteen als we thuiskomen kunnen aanschuiven!
Nienkex schreef:Carlijnx schreef:idd marit! Het was maar een voorstel Ik heb nog een verrassing voor jullie! Maar dat zien jullie pas als het zondag is Ik hou niet van verrassingen, ik word daar altijd veel te nieuwsgierig van jij weet het al idiooot
Ooh dat is ook leuk straks verpesten wij ons eigen eten en hebben we niks hoewel onze taart echt supergoed gelukt was he am en nien
Carlijnx schreef:Hahaha, alleen dees en nien weten het hoor ik dacht ik doe lekker alsof ik van niks weet, maar nu ga jij gewoon even zeggen dat ik het weet maar het is wel echt heeeel leuk
Nienkex schreef:Carlijnx schreef:Hahaha, alleen dees en nien weten het hoor ik dacht ik doe lekker alsof ik van niks weet, maar nu ga jij gewoon even zeggen dat ik het weet maar het is wel echt heeeel leuk noujaaa zeg nien wat is dit nou jij oplichter, en maar schijnheilig doen vandaag
Nienkex schreef:Carlijnx schreef:Hahaha, alleen dees en nien weten het hoor ik dacht ik doe lekker alsof ik van niks weet, maar nu ga jij gewoon even zeggen dat ik het weet maar het is wel echt heeeel leuk oh hahahaha s.hit
ik vind ook alles best, en het klinkt misschien niet zo aardig, maar zo bdoel ik het niet. Kijk we zijn met best veel en er zal waarschijnlijk altijd wel iemand zijn die iets niet lust .. We kunnen nou eenmaal niet met iedereen rekening houden.