Kijk ook soms Cakeboss op Discovery, is leuk en heerlijk allemaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debbie schreef:Kheb vanmorgen mn konijn naar de dierenarts gebracht. Zo sneu, hij was al een paar dagen niet helemaal goed.
Zondag dacht ik; Nou morgen laat ik hem inslapen. Maar toen begon ie telkens weer een beetje op te knappen.
Maar vanmorgen kwam ik bij em en toen was ie helemaal nat, lag helemaal scheef, telkens trillen, echt heeeel sneu.
Dus ik snel dierenarts bellen, maar die hadden tot half 3 afspraken maar ik moest naar school. Dus mocht em opzich wel komen
brengen en als ze dr tijd voor hadden zouden ze hem zo snel mogelijk in laten slapen. Dus khoop dat het maar snel gebeurd is.
Nu weer op school.. net een presentatie gegeven en nu 2 uur wachten op een hoorcollege
tijgerr91 schreef:je mag mij best helpen hoor?ik ben voor mn opleiding aan de gang voor n examen opdracht.. en ik moet best veel printen en dat vervloekte &^$(&!!! ding doet t natuurlijk niet.. hij print rood, groen en geel maar niet gewoon zwart!!! Grrhhrr
Debbie schreef:Had net trouwens ook weer wat leuks.. Zat in de bus, stopt de buschauffeur halverwege, stapt uit de bus, kijkt naar de bus, stapt weer in met de mededeling: Ja jongens.. Ti's gebeurd! Bus kapoetDus hij maar via een klein weggetje verder rijden zodat we toch nog ergens kwamen. En vanaf daar ging ie de centrale contacten en dan zou er een andere bus komen. Dus uiteindelijk moesten we er allemaal uit en naar een rotonde lopen en daar wachten op de volgende bus. En het was al zo koud
.. en ik was al zo laat!
Maargoed.. we zijn weer thuis gekomen![]()
Ik rij morgen ochtend even naar de dierenarts om mn reismandje op te halen. Dus dan zal ik vast nog wel horen hoe en wat met et konijn.
Ze zullen hem vast snel in hebben laten slapen want het was zo sneu om te zien.
Nijnteee schreef:Die kleuren zijn idd niet zo mooi van de rossner hoofdstellen.
De zwarte is wel mooi, alleen de neusriem veel te breed.
Aah vervelend debbie!
Ik had laatst eens dat de bus aan de acherkant in de brand stond.
Kwam allemaal rook achter weg.. heel vreemd.
Niet vlammen, maar alles is goed gekomen op een andere bus moeten wachten.
Die was er zo bij ons rijden er best wel veel bussen.
Jolienn schreef:EngeltjeS schreef:Jolien, door jou zat ik net in het topic, en ooooooh... k heb zulke gave ideeenhahaha
![]()
![]()
ikwilikwilikwil!!!!! hahaha
Doe jij het vaker dan of krijg je nu net als ik ineens een ingeving?
Debbie schreef:Iemand hier die z'n rijbewijs nog moet halen? In Leeuwarden is dat dus geen probleem![]()
http://froeks.tv/2011-01-27/rijles-in-n ... -een-ritje