Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:42

nee, we hebben sowieso 3 selecties, waarvan de beste 2 meetellen. Maar er waren zoveel mensen boven mij dat ik wat betreft deze proef toch weinig kans zou maken :') maarja. ik moet er gewoon nu naartoe werken dat Black Boy wel constant presteert, omdat hij altijd 1 proef goed doet, en dan geen zin meer heeft. en nu hij 11 jaar is vind ik dat hij het toch wel eens mag leren om beide proeven goed te doen :=

@Iris, ja, ik heb me helemaal doodgeshopt :') haha. Je moet als je daar bent echt eens gaan shoppen op Oxford Street, en Camden town gaan bezoeken, dat zijn echt leuke plekjes! En de Primark bij Oxford street, daar kan je ook superveel shoppen voor heel weinig geld :D
Fijn dat je les zo goed ging trouwens!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:09

aaah, heel stom. Bij onze vereniging hebben we in mei een jaarlijks concour, en dat is dan best een grote wedstrijd, altijd superleuk, en iedereen van onze vereniging doet daaraan mee. En ik heb me ook opgegeven, maar via een vrouwtje dat altijd mn coupons regelt. en daar is dus blijkbaar iets misgegaan, want nu sta ik niet op de startlijst. :\ Ik hoop echt dat ik er nog bij kan worden gezet, anders zou het écht heel erg balen zijn.

Sabszz

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 12:10

Hihi ik was gister jarig :D:D

Maar zijn dat selectie wedstrijden voor de zomerkampioenschappen ??

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 16:50

aah nog gefeliciteerd! :D

het zijn selectiewedstrijden voor de Gelderse Kampioenschappen outdoor. ;)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:05

Gefeliciteerd Sabrina!
Ik kom me ook weer melden hoor haha!
Jammer van je selectiewedstrijden je gaat dus nu ook niet meer die andere selectiewedstrijden rijden?

Nou ik heb niet heel veel bijzonders te melden, behalve dan dat ik gehackt ben op HPS en ik nu al mijn geld en paarden kwijt ben. Zouden ze moeten verbieden die mensen, ik vind dat dat strafbaar moet zijn ofzo heb er nu zo de pest in :(
Nouja oliebol happens ben nu aan het proberen om mijn geld terug te krijgen, al mijn paarden zijn verdwenen naar de BPH dus daar kan ik naar fluiten ..
Verder zoals ik al zei niet heel veel te melden haha ik ga woensdag naar Blijdorp met Biologie mogen we anderhalf uur elke 5 seconde opschrijven wat een dier doet :+
Lang leven mijn interessante leven :Y)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:10

KAKKIES zijn die van noord holland dan ook al begonnen ??????

Ik ga btw wss mee doen aan Concour hippique hoofddorp :d

En mocht ik daaraan mee gaan doen, wordt dat waarschijnlijk mijn eerste wedstrijd met wianne, aangezien het al op 17 plaatsvindt!

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 19:29

Ik was er ook weer!
Net dressuurtraining gehad!
Ging super haha.

Heb even een paardje voor iemand los gemaakt xd
We gingen pony ruil doen, en dat klinkt heel kindisch maar het moest van me instructie.
Want dan ging zij haar paard meer waarderen, omdat die van mij heel moeilijk is.
Op het einde hadden we dat gedaan dus ze had er niet zoveel meer aan whaha.

Ik moest wel even zoeken waar het knopje "wijken" zat, maar ik had hem gevonden! :p

Ik dacht dat ik altijd hele erge wiebelbenen te hebben, maar die blijken dus echt doodstil te zijn :o
Instructie stelde me helemaal als voorbeeld aan haar etc. omdat ik met me benen reed en zij reed
heel erg met dr handen.

Maar och wat zat haar zadel verschrikkelijk vies LEKKER!!!
Ze heeft een ainsley. OMG die wil ik ook!! :p

heb nu een VZH zadel, maar als me ouders geen cadeautje weten :Y)
"Mam! Pap! Ik wil een dressuurzadel, ik betaaal wel mee hoor!" :p

Oke dat was mijn levensverhaal. xd

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:51

Juist :P hahaha

een vriend van me gaat het paard rijden van de instructrice van mijn moeder :D ( dat paard was vna dezelfde eigenaar als wianne was ) en dat is echt een GEWELDIG beeest :oo

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 14:49

ik ga wel gewoon de andere selecties nog rijden, want het zijn wel leuke wedstrijden & ik kan het altijd nog proberen. :+

Lianne, wat balen dat je gehackt bent! :oo dan heb je er wss heel veel tijd in gestoken, en verpest iemand anders het even voor je.. :(:)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:16

vervelend dat je gehackt bent :oo maar is dat een spelletje ofzo :P ?
ik ken t niet.....
ik ga met wianne mee doen aan de kringkampioenschappen :D
en me eerste wedstrijdje ga ik rijden op 12 juni in de M1 :d KAN ECHT NIET WACHTEN! ben zo benieuwd hoe het zal gaan :D:D:D

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:17

trouwens als iemand hier interesse heeft in een hulsebos dressuur zadel, ik ga die van mij in 1 van deze dagen op bokt zetten voor 875 euro :)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 12:54

Hahaha ja het is inderdaad een spelletje :P

Ohh wat gaaf dat je mee gaat doen! Het gaat vast wel goed komen! :D
Ik wil ook meedoen met de kringkampioenschappen alleen dat vervoer word nog altijd een probleem .. :(
Ik zit er ook voor te kijken om mee te doen aan de Stompwijkse Ponyraces met Libel haha, iemand wil me wel brengen maar ik betwijfel of ik kans maak xD
Zal er wel leuk uit gaan zien : Met een dressuurzadel racen :+

Ik zou graag zo'n mooi zadel willen hebben alleen ik heb het geld er niet voor haha XD

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 18:08

Hehehe ik moet nog maar kijken of het goed gaat hoor :P vind het wel super spannend natuurlijk!!
ponyraces! dat lijkt me zo ontzettend leuk :oo

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:52

Ponyrace, daar wil ik ook wel is aan meedoen xd

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 22:41

Hoi iedereen!

Ik was er even niet en kon dus ook niet reageren... Net terug uit Londen, het was zoooo gezellig met de groep! Helemaal niets gekocht helaas, ik kon het gewoon niet vinden (en we kregen veel te weinig shopping tijd!!!)

Ik ga misschien ook starten op Concour Hippique Hoofddorp.

Ik las ook dat er iemand gehackt was, wat vervelend zeg! Een vriendin van mij was ook een keer gehackt op hyves, maar haar broer had het weer terug gehackt :P .

Ik ga nu lekker slapen, ik ben zoooo moe!

Groetjes!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:33

Iris, wat fijn dat het leuk was in Londen! :D
En Sabrina, wat gaaf dat je bijna al gaat starten :)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:28

ik had trouwens gister wedstrijd op mn vereniging. Black liep de hele week al slecht, maar gister had hij blijkbaar zn dag wel. :) eerste proef ging heel netjes, had ook heel fijn (en ook positief) commentaar van de jury, en had daar 189 punten en een 3e prijs :D
En 2e proef had black geen zin meer (de laatste tijd vertikt hij het gewoon in de 2e proef := ) maar had daar alsnog 188 punten! :) Ben nu dus alweer L2+4, het gaat best snel zo. :) Volgens mij ligt deze klasse ons beter dan de L1.

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:32

Wat goed!!

Ja of de jury's je gewoon beter!!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:27

Iris_10 schreef:
Hoi iedereen!

Ik was er even niet en kon dus ook niet reageren... Net terug uit Londen, het was zoooo gezellig met de groep! Helemaal niets gekocht helaas, ik kon het gewoon niet vinden (en we kregen veel te weinig shopping tijd!!!)

Ik ga misschien ook starten op Concour Hippique Hoofddorp.

Ik las ook dat er iemand gehackt was, wat vervelend zeg! Een vriendin van mij was ook een keer gehackt op hyves, maar haar broer had het weer terug gehackt :P .

Ik ga nu lekker slapen, ik ben zoooo moe!

Groetjes!

Rij je met je pony tussen de paarden dan ?
of heb je ook nog ee paard ?
want het is alleen voor paarden he...

Ik ga niet mee doen :) vind het nog even wat te snel voor wianne, om dan metee naan zo'n groot concour mee te doen... eerst even wat wedstrijdjes rijden in de omgeving :) en mocht ik ontzettend veel geluk hebben tijdens de kring, dan mag ik alsnog naar hoofddorp voor de regio haha!

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:56

Super zeg dat je twee winstpuntjes hebt Debbie!

Oh, wat vreemd. Ik zou daar gaan starten voor mijn sponsor. Maar goed, het ziet er naar uit dat ik en Bo de komende paar weken (misschien maanden) niet gaan starten. Bo heeft namelijk een zwelling op zijn onderbeen en wij vrezen voor een peesblessure ;( . Hopelijk valt het mee, maar we gaan in ieder geval morgen even met de kliniek bellen en misschien een afspraak maken. Poeh, ik ben er echt ontzettend van geschrokken! Ik stond echt met tranen in mijn ogen toen ze vertelde dat Bo misschien wel een peesblessure had. Die arme pony zal wel pijn hebben, tenminste dat dacht ik. Vervolgens liep ik naar stal, is hij hartstikke vrolijk en loopt gewoon zuiver. Dus hij heeft gelukkig geen pijn! Maarja die zwelling zit er wel... Iemand ervaren met peesblessures? Ik vind het wel fijn om te weten wat jullie zouden doen.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:05

Peesblessures.... praat me er niet van.....

Ik zou het minimaal 1x per dag afspuiten en even aankijken en alleen maar aan de hand stappen een half uurtje

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 21:36

We zijn vandaag bij de veearts geweest en het is inderdaad een peesblessure -O- . Een zwelling, veroorzaakt door vocht in de pees... Hoe erg het werkelijk is, kan nog niet gezegd worden, omdat de zwelling in de weg zit. Dus nu staat Bo op boxrust voor de komende week en krijgt hij medicijnen. Ik moet nu drie keer per dag 15 minuten met hem wandelen en hij mag aan de hand in het weiland grazen. Volgende week wordt er een echo gemaakt en zullen we zien hoe ernstig het is. Ik hoop echt zo dat het mee valt!

SanneLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:52

oeps, ik heb even een stukje gemist!
Ik heb vandaag de brief gehad van de KNHS :)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:53

En? :P

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 19:31

Halloo!!

ik heb ook een brief!
maar nou wilde ik even vragen, VOOR DE MENSEN DIE MEE GAAN!!!
+ in de allround pony's week.. wat jullie niveau is ?
qua lesindeling zal het wel leuk zijn als we een beetje bij elkaar kunnen :)