maarja. ik moet er gewoon nu naartoe werken dat Black Boy wel constant presteert, omdat hij altijd 1 proef goed doet, en dan geen zin meer heeft. en nu hij 11 jaar is vind ik dat hij het toch wel eens mag leren om beide proeven goed te doen 
@Iris, ja, ik heb me helemaal doodgeshopt
haha. Je moet als je daar bent echt eens gaan shoppen op Oxford Street, en Camden town gaan bezoeken, dat zijn echt leuke plekjes! En de Primark bij Oxford street, daar kan je ook superveel shoppen voor heel weinig geld 
Fijn dat je les zo goed ging trouwens!
Ik hoop echt dat ik er nog bij kan worden gezet, anders zou het écht heel erg balen zijn.

hahaha
. Hopelijk valt het mee, maar we gaan in ieder geval morgen even met de kliniek bellen en misschien een afspraak maken. Poeh, ik ben er echt ontzettend van geschrokken! Ik stond echt met tranen in mijn ogen toen ze vertelde dat Bo misschien wel een peesblessure had. Die arme pony zal wel pijn hebben, tenminste dat dacht ik. Vervolgens liep ik naar stal, is hij hartstikke vrolijk en loopt gewoon zuiver. Dus hij heeft gelukkig geen pijn! Maarja die zwelling zit er wel... Iemand ervaren met peesblessures? Ik vind het wel fijn om te weten wat jullie zouden doen.
. Een zwelling, veroorzaakt door vocht in de pees... Hoe erg het werkelijk is, kan nog niet gezegd worden, omdat de zwelling in de weg zit. Dus nu staat Bo op boxrust voor de komende week en krijgt hij medicijnen. Ik moet nu drie keer per dag 15 minuten met hem wandelen en hij mag aan de hand in het weiland grazen. Volgende week wordt er een echo gemaakt en zullen we zien hoe ernstig het is. Ik hoop echt zo dat het mee valt!