@sinelia: rijdt jij dan met mij mee?? is wel zo gezellig he
ja, gezellig......
Bo_Y
Geplaatst: 08-03-11 18:55
Mytens schreef:
Dit stond trouwens op de site van de pizzeria: Indien u zaterdag VOOR 17.30 uur of zondag VOOR 17.00 uur een kinderhoofdgerecht van de kindermenukaart bestelt, bieden wij u dit gerecht gratis aan. * 1 kind per betalende ouder
En dames ik begrijp heus wel dat ik bij veel mensen binnen het topic credits verspeeld heb. Maar Helena had heel vaak gevraagd van ga mee en het leek me ook hartstikke leuk. Maar dacht dadelijk komt er dan z'n gespannen sfeer en aangezien er ook grotere kindjes rond lopen wilde ik de sfeer niet verpesten. Op een gegeven moment dacht ik we zijn een stel volwassen vrouwen en ik hoop gewoon dat we er ene hele gezellige dag van kunnen maken. Vandaar dat ik toen heb gezegd ga mee.
Mijn insteek is het wel, en ergens hoop ik dat we gewoon met z'n allen een gezellige dag hebben met z'n allen samen met de kinderen want daar draait het om, en niet om er toch te lopen met een gespannen gevoel.
Dames ondanks alles heb ik er echt zin in en hoop ik op een hele gezellige dag hoe laat is het de bedoeling dat we er zijn ??
Oke, dan weet ik dat ook. Ik ben er nog niet over uit of ik beide boys meeneem. Het is wel hartstikke leuk voor hun, maar jeetje 3 kids en mij kan je 's avonds opvegen Daarbij [***] is wagenziek en dat is toch ook wel een issue, hij is er altijd goed beroerd van en helaas blijft dit enige tijd aanhouden na een autorit. Ik neig er nu dus naar om alleen [***] en [***] mee te nemen..Eerst maar eens kijken wat [***] die dag van plan is.
luffie
Geplaatst: 09-03-11 16:02
leandrotje schreef:
het geld voor de eerste bon die jullie niet hebben gekregen moest je aan chloek betalen voor de 2e bon heb ik het wel ontvangen
Ja, ik wist idd dat ik die eerste bon aan Chloë moest betalen, maar ik heb nu zoveel betalingsverkeer gehad dat ik de tel kwijt ben, en kan ff niet op de site vd bank kijken
saroanda
Geplaatst: 09-03-11 16:29
@steph, heb je wel eens primatour gebruikt voor Ticho?
San, ja, daar werd hij nog beroerder van, hij heeft toen de hele auto ondergekotst Nu moet ik wel zeggen dat het ook uitmaakt in welke auto hij zit, in de Audi heeft hij weinig last maar in de C5 is het echt drama met hem..
Bo_Y
Geplaatst: 09-03-11 16:30
arme ticho... wagenziek dat is niet leuk. Mijn achterneefje heeft dat ook heel erg, die spuugt ook altijd.....
Zielig Steph, ik heb het ook als ik achterin zit. Platliggen met mijn ogen dicht werkt het beste en dan de auto zo koud mogelijk. Jammer dat die pilletjes niet werken.