Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 22:52

Just_Sannee: Moet je helemaal zelf weten :P

Ook al verf je hem roze...who cares? 8-)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 23:09

sabine1985 schreef:
Just_Sannee: Moet je helemaal zelf weten :P

Ook al verf je hem roze...who cares? 8-)

mijn vraag was ivm de verwarring met het rode lintje die je in de staart van het paard doen als je paard schopt ;)

NoaSky

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 23:13

Ach kunnen ze alleen maar extra goed opletten toch..

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 10:01

Beetje jammer dat er 2 topics door elkaar lopen, dit maakt het inderdaad wel verwarrend. Heb mijn vriendinnen ook de verkeerde informatie gegeven haha.

Maar is het mischien een idee om verschillende groepen te maken voor mensen die alleen willen stappen en mensen die wat meer actie willen. Ik zelf houd wel van wat actie namelijk maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen geld..

En met die lintjes in de staart houd je lekker iedereen op afstand ;)

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 10:46

Klopt de datum wel trouwens of ook niet? 15 mei?

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 10:48

De datum klopt wel :)
Voor de rest hebben we nog helemaal niks bekend gemaakt, dat komt hopelijk z.s.m. na toestemming van PR + gemeentes.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 12:24

NoaSky schreef:
corientjuhh schreef:
Ik zie nu een topic waar je je kan opgeven?
Of is dat voor een meeting van te voren om elkaar te leren kennen ofzoo
Het zou toch in drenthe worden gereden?
Dat lijkt me ook makkelijk voor de mensen uit overijssel

Dat topic is niet door de organisatie aangemaakt.

Ik kwam er net ook pas achter. Er staat overigens informatie in die NIET klopt.
Het is wel leuk om te zien hoeveel mensen er nu al mee willen doen.

Maar hou voor correctie informatie aub ons Update topic in de gaten, dat is het
enigste dat juist is.

Okee mooizo :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:24

Wat stom dat het updatetopic is gesloten? :?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:27

Nou wat is er nu allemaal duidelijk ?

Hebben we al antwoord van Pink Ribbon of de gemeentes?
De data was 15 mei.
De plaatsen ?

Hoe en wie gaan blokken.
Waar komt het geld vandaan om kraampjes , Shirt etc van te kopen?
Hoe gaan we het doen met inschrijvingen?

Wat word de route?

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:29

Wauw, als het niet zo ver was had ik zeker mee gedaan, echt top van jullie! :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:34

Elin, nogmaals, deze info kunnen we pas vrijgeven als we een akkoord hebben van pr en van de gemeentes. Als we antwoord zou hebben gehad hadden we dat allang laten weten :)

ook wij wachten met spanning op een antwoord. Maar het enige wat we kunnen doen is geduld hebben :)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:34

Het updatetopic is gesloten? :?

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:50

Ik heb er al iets over gestuurd ;)

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:54

Hoi ik weet niet of jullie er iets aan hebben maar Pink Ribbon wil alleen maar meehelpen met sponsoren enzo als het minimaal 25000 (!!) euro oplevert.. Een sportschool waar mijn vader sport wilde een PR sponsorloop houden maar dat mocht niet wanf het leverde 'maar' een paar duizens euro op

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:58

Mee helpen met sponsoren? Wat bedoel je daarmee Deems?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:02

Kunnen we niet voor een doel gaan rijden waarvan het logo blauw is? Ik heb 2 dekjes, en beide blauw _O-
Nee, grapje.

Als PR geen toestemming geeft, gingen jullie wel een ander doel zoeken toch? :P

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:22

Voor nu gaan we er nog wel gewoon van uit dat Pink Ribbon toestemming geeft hoor.

Maar anders zoeken we een goed doel met een blauw logo!!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:36

Elin_ schreef:

De data was 15 mei.
De plaatsen ?

Hoe en wie gaan blokken.

Wat word de route?

Calanddra schreef:
Elin, nogmaals, deze info kunnen we pas vrijgeven als we een akkoord hebben van pr en van de gemeentes. Als we antwoord zou hebben gehad hadden we dat allang laten weten :)

ook wij wachten met spanning op een antwoord. Maar het enige wat we kunnen doen is geduld hebben :)
\

Das onzin.
Dit hele plan staat op losse poten.
Als eerste hadden we naar Pink ribbon moeten gaan.

Het organiseren is geen organiseren ,omdat er nog niets vast staat en er allemaal dingen bedacht worden die nog helemaal niet van toepassing zijn.
Mijn vragen zouden eigenlijk het begin/basis moeten zijn.

Namelijk.
-Hoe zit het met de organisatie waar we voor gaan
-Hoe zit het met de toch en de route die men wilt gaan rijden en de dingen daaromheen (paardenpaden , regels , Bestuur , gemeente)
-Waar komt het geld vandaan.

Heb je dat niet voor mekaar dan is de kans veel groter dat het 1 grote flop word.

Wil jullie niet ontmoedigen,maar wat en wie zijn de organisatie nou?
Er was een lijst gemaakt met mensen die de organisatie deden of iig meedachten.

Maar merendeel de mensen die op de dag zelf niet alles konden regelen ,maar die goede ideeën gaven (heb er meerdere gezien) zijn er gewoon uit geknikkerd lijkt het?

Waar bestaat de organisatie uit ? En uit wie?
En welke plannen hebben jullie al zelf gemaakt? (dus niet de plannen van bokkers buiten de ''organisatie'' )

We hebben de basis nog niet. Dan heeft het al geen enkel nut om verder te gaan zonder die basis eerst te voltooien.
Ik hoor mensen al over hoe we gaan (dekjes etc) ,maar als we de basis niet hebben dan gaat het niet eens door...

want
1) je hebt dan geen doel
2) Je mag mischien v/d gemeente niet door dat dorp heen
3) Zonder regels gaat iedereen zijn eigen gang.
4) De routes zouden dan onbekend zijn dus dan doet iedereen maar wat of gaat niet
5) Zonder geld geen: -Shirts (wat groepen aantoont, wat reclame maakt , wat geld opleverd) -Kraampjes met PR spullen (wat geld opbrengt) -Geen voedsel of drinken of Ehbo en ga zo maar door.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:43

Elin, waar denk jij dat we achter de schermen mee bezig zijn? We hebben bijna alles al bedacht, alles al besproken, zijn bezig met bedrijven, mensen benaderen, MAAR we kunnen al deze info pas bekend maken als we akkoord hebben.

We hebben een organisatie van 14 man en zijn dagelijks hiermee bezig. Dat we dat niet op het forum doen betekent niet dat we maar niks uitvoeren :?

Wat dacht jij dan waar wij allemaal mee bezig zijn?

alles wat in dit topic wordt genoemd (op de datum na, deze is door de organisatie bevestigd) is gebaseerd op speculatie en ideeën. Wij nemen alle ideeën mee en bespreken dit. De dingen die hier echter worden geroepen is niet door de organisatie geplaatst ;)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:46

Ik denk trouwens dat je toch echt wat hebt gemist. De organisatie is enkele weken terug samen gesteld nadat mensen zich konden aanmelden. Met het team dat gekozen is zijn we sindsdien bezig met regelen en plannen elders ;)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:47

ponyparadijs schreef:
Voor nu gaan we er nog wel gewoon van uit dat Pink Ribbon toestemming geeft hoor.

Maar anders zoeken we een goed doel met een blauw logo!!

Hahaha super :)) Haha.
Nee, maar Pink Ribbon zou natuurlijk helemaal geweldig zijn! En roze staat Caspian vast ook goed O:)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:48

Calanddra schreef:
Elin, waar denk jij dat we achter de schermen mee bezig zijn? We hebben bijna alles al bedacht, alles al besproken, zijn bezig met bedrijven, mensen benaderen, MAAR we kunnen al deze info pas bekend maken als we akkoord hebben.

We hebben een organisatie van 14 man en zijn dagelijks hiermee bezig. Dat we dat niet op het forum doen betekent niet dat we maar niks uitvoeren :?

Wat dacht jij dan waar wij allemaal mee bezig zijn?

alles wat in dit topic wordt genoemd (op de datum na, deze is door de organisatie bevestigd) is gebaseerd op speculatie en ideeën. Wij nemen alle ideeën mee en bespreken dit. De dingen die hier echter worden geroepen is niet door de organisatie geplaatst ;)

Prima ,maar zou fijn zijn als er wat meer duidelijkheid dan was.
Want het enige antwoord dat we krijgen op vragen is dat het bezig is,maar wil je het met zijn alle doen
Kunnen bokkers ook meedenken hoor ;) daar heeft de organisatie veel aan ;)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:52

Elin_ schreef:
Das onzin.

Wat denk je dat we nu hebben gedaan?
Een goed omlijnd idee gemaakt en dat nu bij Pink Ribbon neer gelegd!

Elin_ schreef:
Het organiseren is geen organiseren ,omdat er nog niets vast staat en er allemaal dingen bedacht worden die nog helemaal niet van toepassing zijn.

Namelijk.
-Hoe zit het met de toch en de route die men wilt gaan rijden en de dingen daaromheen (paardenpaden , regels , Bestuur , gemeente)

Dat alles hebben wij nu duidelijk bepaald. Alleen kunnen we voordat we toestemming hebben jullie nog niet van deze informatie voorzien. Want dan maken wij jullie misschien blij met een dooie mus!

Elin_ schreef:
Heb je dat niet voor mekaar dan is de kans veel groter dat het 1 grote flop word.

Als jij verwacht dat het 1 grote flop wordt moet je lekker die conclusie trekken. Maar hou je er dan ook verder buiten!

Elin_ schreef:

Maar merendeel de mensen die op de dag zelf niet alles konden regelen ,maar die goede ideeën gaven (heb er meerdere gezien) zijn er gewoon uit geknikkerd lijkt het?

Dat staat allemaal in het update topic. Dan had je het daar even beter moeten lezen!!

Elin_ schreef:
En welke plannen hebben jullie al zelf gemaakt? (dus niet de plannen van bokkers buiten de ''organisatie'' )

We hebben de basis nog niet. Dan heeft het al geen enkel nut om verder te gaan zonder die basis eerst te voltooien.
Ik hoor mensen al over hoe we gaan (dekjes etc) ,maar als we de basis niet hebben dan gaat het niet eens door...

Dat mensen zelf al gaan bedenken hoe ze gaan (met dekjes, lintjes enzo) is niet aan ons. Wij van de organisatie hebben het druk met het goed regelen van alle dingen om dit evenement tot een succes te maken!

Elin_ schreef:
want
1) je hebt dan geen doel
4) De routes zouden dan onbekend zijn dus dan doet iedereen maar wat of gaat niet
5) Zonder geld geen: -Shirts (wat groepen aantoont, wat reclame maakt , wat geld opleverd) -Kraampjes met PR spullen (wat geld opbrengt) -Geen voedsel of drinken of Ehbo en ga zo maar door.

Wie zegt dat wij geen doel hebben?
Wie zegt dat we niet door dat dorp mogen?
Wie zegt dat er geen regels zijn?
Wie zegt dat de routes onbekend zijn?
Wie zegt dat er geen geld is?

Jij trekt conclusies omdat je niet in de organisatie zit.
Jij weet niet wat er allemaal al geregeld is. En wat er nog niet is geregeld.
Trek geen voortijdige conclusies!

Wij van de organisatie zijn heel druk bezig met alles te regelen.
Maar voor nu laten we ons niet uit van wat er al geregeld is. En waar we nog mee bezig zijn!

En Elin als je dat niet snapt, of niet wil begrijpen is dat jou probleem!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:53

Elin_ schreef:
Elin_ schreef:

De data was 15 mei.
De plaatsen ?

Hoe en wie gaan blokken.

Wat word de route?

Calanddra schreef:

\

Das onzin.

Namelijk.

want
1) je hebt dan geen doel

Nou aangezien ik in de organisatie zit zal ik hier maar even op reageren ;)
De organisatie die de rit gaat organiseren is deze; zoals hij dus in de op van het update topic staat.
Voor Noord:
- Milan_lover (Claudia)
- Sabin_e (Sabine)
- ymkje_carla (Ymkje)
- Sabine1985 (Sabine)

Voor Midden:
- ZusJacobs
- Daks (Kim)
- Veulen84 (Maaike)
- AnneHoe (Anne)
- Calanddra (Jennifer)

Voor Zuid:
- Mii_jessy (Maike)
- Yvanka_ (Yvanka)
- NoaSky (Wendy)
- Robin (Robin)

Inschrijvingen:
- Ponyparadijs (Laura)

Het plan staat inderdaad nog op losse poten, dit kan ook niet anders want een paar maanden geleden was er nog niet eens een rit bedacht..
Wij zijn nu met de organisatie proberen om de hele rit wel op poten te zetten..
Dit kan nu eenmaal niet binnen een week gedaan worden en heeft ook z'n tijd nodig!

Ik vind niet dat je kan zeggen dat organiseren geen organiseren is, wij zijn achter de schermen druk bezig om van alles te regelen ;)
Je kan niet zien wat wij achter de schermen zeggen en daardoor kan je dus ook niet zeggen dat er dingen worden bedacht die nog niet van toepassing zijn..

De plaats waar men gaat rijden is in principe al bekend, de route's worden nu bedacht en voor noord en zuid was ie zover ik weet al rond
Alleen we kunnen helaas nog niks vrijgeven omdat anders bokkers zich ergens op gaan vastpinnen en dan moeten wij het later weer gaan veranderen.
Daardoor zeggen we alleen dingen die definitief zijn en waarvoor we dus toestemming hebben van Pink Ribbon (voor oa logo gebruik) vergunningen hebben van gemeente's en staatsbosbeheer moet op de hoogte gesteld zijn.
De brief van Pink Ribbon is de deur uit, zodra we hier reactie op hebben en dus hopelijk ook goedkeuringen. Gaan de brieven voor de vergunningen de deur uit, eerder kan dit niet aangezien Pink Ribbon op dit moment het belangrijkste is.

Wat bedoel je ermee waar het geld vandaan komt?

En we hebben helemaal niemand eruit geknikkerd. We hadden gewoon in dit topic een inschrijfformuliertje gemaakt waardoor IEDEREEN in de organisatie kon komen, hier hebben we een paar mensen uitgepikt en die zijn dus in de organisatie gegaan.
Je kunt nu eenmaal zoiets niet met 25 mensen regelen, we zijn nu al met 14 en dit is meer dan genoeg..

En bokkers die goede ideeën geven zijn we natuurlijk alleen maar blij mee!
Wij proberen overal aan te denken maar kunnen ook dingen over het hoofd zien ;)

Er zijn inderdaad mensen die al over dekjes, lintjes, e.d. beginnen. Dit vinden wij alleen maar leuk omdat het gewoon super om te zien is hoe enthousiast iedereen is! Zonder de ruiters kunnen wij namelijk wel een hele rit op poten zetten, maar als er niemand mee rijd doen wij namelijk ook alles voor niks...

Vind trouwens wel dat je ons een beetje aanvalt eigenlijk, wij doen ook ons best..

Edit: Jennifer bij midden gezet
Laatst bijgewerkt door Maikee op 30-12-10 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:57

Klopt dat zeker, we nemen ook alles mee wat hier wordt genoemd. Maar we kunnen pas écht dingen gaan regelen, uitvoeren en bekend maken als we een akkoord hebben. En helaas moeten we daar op wachten. Zeker de afgelopen twee weken zijn erg druk, ook voor de mensen van pink ribbon :) zijn ook maar mensen. Plus dat ook bij hen geldt dat deze beslissing besproken moet worden :)

wij wachten ook met spanning af, tot die tijd kunnen we helaas niet meer bekend maken dan de info die in het update topic wordt gegeven :)

Edit, ik moet nog bij midden :D